AngelRose Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Jeg har helt siden jeg var 8-9 år hatt kløe i underlivet. Det var vel om jeg tenker etter samme periode jeg begynte med store utbrudd av psoriasis i hodet, noe jeg alltid har hatt etterpå. Siste 3 årene har jeg og hatt noen flekker i ansiktet. Jeg hadde kløe jevnlig fra jeg var 8-9 til jeg var 18 1/2. Jeg klødde til det ble rødt og sårt. Brukte mild bodylotion for å dempe. Jeg fortalte det egentlig aldri til noen. Da jeg var 18 1/2 fikk jeg clamydia...og for første gang voldsomt med utflod. Fikk bekreftet at det var vekk 3 ganger i ettertid. Har etter det hatt sopp osv... og utfloden vedvarer.. Den har gynekolog sagt ikke er unormal pga store hormonforandringer osv. Og har anbefalt vaginaskylling med vann og melkesyre. Men kløen og svien vedvarer.. og jeg lurer på om det er stor sannsynlighet for at dette er pga psoriasisen. Er det noe jeg kan smøre på eller bruke? Fins det medisiner jeg kan få av legen? Medisiner for andre psoriasisen min har aldri fungert tilfredsstillende. Så den bruker jeg ikke. Men problemene blir store.. f.eks har jeg samboer som jeg har bodd sammen med de siste 2 1/2 årene. De siste 3mnd har vi ikke hatt sex. Ikke i det hele tatt. Jeg er ikke i form der nede. Og jeg tror lysten kommer av p-sprøyte som jeg tok i våres...og nå igjen i forrige måned. Samtidig som jeg fikk enormt hudproblem. Noen gode forslag? Noen andre med slike problemer? Jeg er bare 21. Tonje S. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36704-psoriasis-underlivsproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Det kan være psoriasis, men da vil du ha utslett. Du kan forsøke med kortisonsalve. Bivirkning av p-sprøyte er ikke uvanlig, forsøk evt med tillegg av 1-2 mg Progynova daglig (på resept) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36704-psoriasis-underlivsproblemer/#findComment-140357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.