Gå til innhold

Hvor fin må man egentlig være?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart singel

Jeg er en kvinne på 44, som nå ligger i skilsmisseforhandlinger.... Har også truffet en annen mann jeg er blitt forelsket i. Han er noen år eldre enn meg. Jeg har født fire barn, og dette har etterlatt noen souvenirer på kroppen min. Noen ganger blir jeg ganske deprimert når jeg tenker på at jeg aldri kommer til å tørre å kle av meg foran en mann igjen, for jeg føler at jeg ikke er fin nok... Jeg er ikke spesielt feit eller noe slik, og ser helt grei ut med klær på. Men jeg føler meg ikke fin naken. Han jeg skiller meg fra nå har aldri hatt noen problemer med å tenne på meg, selv etter fødsel nr. 4. Men, tenker jeg, det er jo han som er far til barna...

Det jeg lurer på egentlig er hvor fin og perfekt og ungpikeaktig forventer egentlig voksne menn at en som meg er...? En godt voksen 4 barns mor... Jeg er veldig glad i sex, og det er veldig deprimerende å tenke på at det skal bli fullstendig tørke nå, fordi jeg ikke tør å kle av meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367055-hvor-fin-m%C3%A5-man-egentlig-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kos deg

Jeg tror du har nr 1 som menn ønsker. Du er glad i sex sier du. Det er nok hovedsaken. Dessuten er vi vel alle ganske like. Har noen souvinerer på kroppen etter slanking eller fødsler. Som jeg sa til mannen min når han dro meg for hardti låret, au slutt å dra i laushuden! ;)

Menn har andre ting å bekymre seg over. De mister hår, og redd for å miste potens sikkert.

Du lever bare en gang, det er bare å kaste seg i det :)

Gjest ruklerød

Hei,

Kvinner i 40-årene har vel aldri før vært sett å som så attraktive som nå, og du kan forvente interesse både fra yngre og eldre menn. :-)

Med vennlig hilsen

''Kvinner i 40-årene har vel aldri før vært sett å som så attraktive som nå''

Det er bare fordi du har blitt gammel selv.

Jeg tror menn flest, i alle fall de som er tørre bak ørene, tenner mest på at kvinnen viser at hun har lyst på ham! :o) Jeg innrømmer glatt av verken kjæresten eller jeg er noen fotomodeller, ikke har vi slanke, smekre og faste kropper heller - men fyttikatta som vi tenner på hverandre! :-D

Så slapp av og vis at du tenner på ham! Om du er usikker så kan du jo snakke med ham om det?

Annonse

Jeg tror menn flest, i alle fall de som er tørre bak ørene, tenner mest på at kvinnen viser at hun har lyst på ham! :o) Jeg innrømmer glatt av verken kjæresten eller jeg er noen fotomodeller, ikke har vi slanke, smekre og faste kropper heller - men fyttikatta som vi tenner på hverandre! :-D

Så slapp av og vis at du tenner på ham! Om du er usikker så kan du jo snakke med ham om det?

''Om du er usikker så kan du jo snakke med ham om det?''

Undersøkelser viser at noe av det sikreste som tenner kvinner om menn er høyde, og tilsvarende for menn er at kvinnen har selvsikkerhet (uten at jeg har referanser til undersøkelsene).

Jeg tror derfor at det generelt er en dårlig strategi at kvinnen spør "jammen, tenner du virkelig på meg som er over 40!?!", men heller presenterer seg som selvsikker, elegant og "et kupp", hvor mannen har vært heldig som fikk henne.

Med vennlig hilsen

''Om du er usikker så kan du jo snakke med ham om det?''

Undersøkelser viser at noe av det sikreste som tenner kvinner om menn er høyde, og tilsvarende for menn er at kvinnen har selvsikkerhet (uten at jeg har referanser til undersøkelsene).

Jeg tror derfor at det generelt er en dårlig strategi at kvinnen spør "jammen, tenner du virkelig på meg som er over 40!?!", men heller presenterer seg som selvsikker, elegant og "et kupp", hvor mannen har vært heldig som fikk henne.

Med vennlig hilsen

''Jeg tror derfor at det generelt er en dårlig strategi at kvinnen spør "jammen, tenner du virkelig på meg som er over 40!?!" ''

Man sier det ikke sånn da vet du! Men det er da lov å si noe sånt som "Jeg har litt komplekser for kroppen min etter fire fødsler" f.eks.? Dersom man føler at man må bringe temaet på bane.

Gjest togli

''Kvinner i 40-årene har vel aldri før vært sett å som så attraktive som nå''

Det er bare fordi du har blitt gammel selv.

Det er faktisk ikke sant!

Jeg er 41 og blir sjekka opp stadig vekk av menn fra 17 til 70 :P

Faktisk er jeg veldig overraska over at purunge gutter virkelig viser interesse. Det gir visst ganske stor status å ha hatt seg med ei på 40 (ikke det at jeg skjønner de på 40 som faller for dette....).

Cougar, Sex og Singelliv... trenger jeg å si mer ;)

Annonse

En kompis sa noe bra en dag.... "Liker jeg dama bryr jeg meg ikke om hvordan puppene eller rompa ser ut!" ;)

''En kompis sa noe bra en dag.... "Liker jeg dama bryr jeg meg ikke om hvordan puppene eller rompa ser ut!" ;)''

Det var vel Prosak her inne som sa at det spilte i grunnen liten rolle hvordan puppene så ut, menn flest var lykkelige bare de fikk kose med et par pupper. :o)

Gjest togli

''En kompis sa noe bra en dag.... "Liker jeg dama bryr jeg meg ikke om hvordan puppene eller rompa ser ut!" ;)''

Det var vel Prosak her inne som sa at det spilte i grunnen liten rolle hvordan puppene så ut, menn flest var lykkelige bare de fikk kose med et par pupper. :o)

Hehe, ja - det er sånne ting vi damer trenger å høre :)

Gjest Nickløsheletida

''Jeg tror derfor at det generelt er en dårlig strategi at kvinnen spør "jammen, tenner du virkelig på meg som er over 40!?!" ''

Man sier det ikke sånn da vet du! Men det er da lov å si noe sånt som "Jeg har litt komplekser for kroppen min etter fire fødsler" f.eks.? Dersom man føler at man må bringe temaet på bane.

''"Jeg har litt komplekser for kroppen min etter fire fødsler" f.eks.? Dersom man føler at man må bringe temaet på bane.''

Nei nei, enig med Sør :-)

marlenexxx27

Det er vel veldig individuelt. Noen menn synes det er superviktig med slank og stram kropp, mens andre synes at akkurat det kommer langst ned på lista over hva som betyr noe.

Menn er jo like forskjellige som kvinner. Noen kvinner synes det er viktig at mannen har stor penis, noen bryr seg lite om det. Noen kvinner synes det er herlig maskulint med menn med mye kroppshår, andre får helt hetta av det. Noen kvinner liker store menn, andre foretrekker de slanke. Noen må på død og liv ha en mann som er minst et hode høyere enn dem, andre er helt fornøyd bare fyren er over 1.50. Noen er veldig utseende-fiksert, andre er mer opptatt av andre egenskaper, som personlighet, intelligens, humor osv.

Kanskje synes mannen din at det er trasig at du bærer preg av å ha begynt å dra på årene. Kanskje synes han at du er en vidunderlig fantastisk kvinne som tenner han med hva det nå enn er du har å by på. Vi vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...