Gå til innhold

Forkalkning

Anbefalte innlegg

Gjest Marit Olsen

Dette gjeder min mor,som er 93år.Hun har nylig fått sterke smerter i høyre ankelen og bakenden på samme side.Fastlegen mente at det var slitasjebrudd på ankelen,og sendte henne tll røntgen.Røntgenbilledet viste ikke noe brudd,men forkalkning.J eg vill også nevne at min mor brakk venstre kneet sitt i februar,og har mulig belastet det andre benet ekstra mye.Hun bor alene,og dette er selvsagt en stor påkjenning for henne.Hun går på mange forskjellige sorter tabl.Hun har spiserørbrokk,så jeg har sluttet med Ibux.,jeg følte at den hjalp en del.Som før nevnt,går mor på mange sorter tabl.som nå røgner på hodet.Lurer på om det finnes en annen behandling,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367117-forkalkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...