Gå til innhold

Noen med erfaringer innsovningsmidler?

Anbefalte innlegg

Gjest søvn hadde vært fint

Jeg skal reise på tur senere i sommer, men har alvorlige problemer med å sove på hotell. Det er så ille at jeg vurderer å avlyse hele turen... Har forsøkt imovane, som virker dårlig på meg. Har også forsøkt stilnoct. Den får meg forsåvidt til å sove, men jeg blir så dårlig (kvalme/oppkast) dagen etterpå at den er helt uaktuell.

Noen her som har gode erfaringer med andre typer innsovningsmidler?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367119-noen-med-erfaringer-innsovningsmidler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest søvn hadde vært fint

30 mg Tolvon, så går lyset for meg i hvert fall. Gir riktignok litt hangover neste dag, men ikke verre enn at det står over.

Takk for tips, men Tolvon har jeg prøvd, 10mg slår meg totalt ut til langt ut på ettermiddagen neste dag. Samme gjelder Vallergan. Trenger noe uten hangover...

Gjest Zzzzzzzzz

Takk for tips, men Tolvon har jeg prøvd, 10mg slår meg totalt ut til langt ut på ettermiddagen neste dag. Samme gjelder Vallergan. Trenger noe uten hangover...

Gode gamle Rohypnol (flunipam) er nok tingen da, men de er det vel ingen som skriver ut lenger muligens.

Annonse

Annonse

Har ikke forsøkt sobril, men er ikke det et beroligende middel? Usikker på om det kan ha noen effekt på søvn hos meg, det er ikke bekymringer eller stress som holder meg våken.

Ja, det roer ned hele systemet. Ellers vet jeg ikke andre innsovingsmidler en de du har nevnt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...