Gå til innhold

Noen med erfaringer innsovningsmidler?

Anbefalte innlegg

Gjest søvn hadde vært fint
Skrevet

Jeg skal reise på tur senere i sommer, men har alvorlige problemer med å sove på hotell. Det er så ille at jeg vurderer å avlyse hele turen... Har forsøkt imovane, som virker dårlig på meg. Har også forsøkt stilnoct. Den får meg forsåvidt til å sove, men jeg blir så dårlig (kvalme/oppkast) dagen etterpå at den er helt uaktuell.

Noen her som har gode erfaringer med andre typer innsovningsmidler?

Fortsetter under...

Gjest Zzzzzzzzz
Skrevet

30 mg Tolvon, så går lyset for meg i hvert fall. Gir riktignok litt hangover neste dag, men ikke verre enn at det står over.

Skrevet

30 mg Tolvon, så går lyset for meg i hvert fall. Gir riktignok litt hangover neste dag, men ikke verre enn at det står over.

Takk for tips, men Tolvon har jeg prøvd, 10mg slår meg totalt ut til langt ut på ettermiddagen neste dag. Samme gjelder Vallergan. Trenger noe uten hangover...

Gjest Zzzzzzzzz
Skrevet

Takk for tips, men Tolvon har jeg prøvd, 10mg slår meg totalt ut til langt ut på ettermiddagen neste dag. Samme gjelder Vallergan. Trenger noe uten hangover...

Gode gamle Rohypnol (flunipam) er nok tingen da, men de er det vel ingen som skriver ut lenger muligens.

Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke får sove?

Det har ingen grunn. Jeg har kroniske problemer, men hoteller er spesielt ille.

Annonse

Skrevet

Om du reiser med en person du liker helt spesielt godt, finnes det utmerkede sovemidler uten hangover - dog kan det oppstå craving.

Gjest ut på tur, aldri sur
Skrevet

Om du reiser med en person du liker helt spesielt godt, finnes det utmerkede sovemidler uten hangover - dog kan det oppstå craving.

Midlet kan brukes også uten partner ;-)

Skrevet

Midlet kan brukes også uten partner ;-)

Det blir en særdeles dårlig erstatning - mer som generika.

Gjest soveeeeeeeeeeee
Skrevet

Du vet tydeligvis ingenting om søvnproblemer, idiot!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det har ingen grunn. Jeg har kroniske problemer, men hoteller er spesielt ille.

Ok. Sobril kanskje?

Gjest soveeeeeeeeeeee
Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke får sove?

Herregud, er dere idioter??????????

Gjest ut på tur, aldri sur
Skrevet

Det blir en særdeles dårlig erstatning - mer som generika.

Hehe... ja det blir ikke _helt_ de samme!

Annonse

Skrevet

Så flink du er til å lage mange spørsmålstegn etter hverandre!

Skrevet

Funker nok helst for menn ;)

Gjest soveeeeeeeeeeee
Skrevet

Så flink du er til å lage mange spørsmålstegn etter hverandre!

Så flink du er til å komme med verdens dårligste råd....... Stønn

Skrevet

Hva er det du reagerte så negativt på? Kan da ikke være noe galt ved å spørre om hvorfor folk ikke får sove?

Skrevet

Ok. Sobril kanskje?

Har ikke forsøkt sobril, men er ikke det et beroligende middel? Usikker på om det kan ha noen effekt på søvn hos meg, det er ikke bekymringer eller stress som holder meg våken.

Skrevet

Så flink du er til å komme med verdens dårligste råd....... Stønn

Er det du har skrevet hovedinnlegget?

Skrevet

Har ikke forsøkt sobril, men er ikke det et beroligende middel? Usikker på om det kan ha noen effekt på søvn hos meg, det er ikke bekymringer eller stress som holder meg våken.

Ja, det roer ned hele systemet. Ellers vet jeg ikke andre innsovingsmidler en de du har nevnt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...