Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marit

Hei.Dette gjelder min mor som er 93å ur.Hun har nylig fått sterke uutholdige smerter i høyre ankel og bakenden på samme side.Fastlegen mente hun hadde slitasjebrudd og sendte henne til røntgen.Men røntgen viste ingen brudd men forkalkning.I februar brakk min mor venstre kne,og har trolig belastet det andre benet.Hun har nå fått en Ibux og en parasett,som har hjulpet litt.,men da hun har spiserør brokk,ble ikke dette anbefalt.Hun går også på mange andre tabl.så vi håper at det muligfins en annen form for behandling.Da dette er veldig slitsom for en gammel dame ,som bor alene,håper jeg at det mulig å få noen gode råd for dette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367148-forkalkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...