Gjest trdms Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 hei, noen som vet hvordan man får tak i evt dekt sol til hodebunn? sønn vår på 9 har hatt dette i noen år og han kan blø om han tar bort noe, vi bruker balsam som han sitter med litt også skylder vi ut og da løsner masse:) men har hørt at han trenger solarium for psoriasis til hode. glad for alle svar:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 Vet ikke noe om solarium for dette, men venninna mi fikk hjelp til å redusere psoriasis i hodebunnen ved å få stråling tror jeg... 0 Siter
Gjest trdms Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 Vet ikke noe om solarium for dette, men venninna mi fikk hjelp til å redusere psoriasis i hodebunnen ved å få stråling tror jeg... takk for den:) det var en frisør som fortalte meg det solgreiene:) må komme meg til lege med ham, har vært hos lege i spania da vi bodde der men uten hell:( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 takk for den:) det var en frisør som fortalte meg det solgreiene:) må komme meg til lege med ham, har vært hos lege i spania da vi bodde der men uten hell:( Sikkert lurt å sjekke med legen først.. Venninna mi hadde plagen i mange år før hun tok denne behandlingen.. Har ikke spurt henne om det hjalp i lengden, men det skal jeg jammen spørre om neste gang vi treffes 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 takk for den:) det var en frisør som fortalte meg det solgreiene:) må komme meg til lege med ham, har vært hos lege i spania da vi bodde der men uten hell:( Sikkert lurt å sjekke med legen først.. Venninna mi hadde plagen i mange år før hun tok denne behandlingen.. Har ikke spurt henne om det hjalp i lengden, men det skal jeg jammen spørre om neste gang vi treffes 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2011 Skrevet 12. juli 2011 Gutt, så synd ;o) Jeg bleker håret og da brenner psoriasisen opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.