Gå til innhold

solarium for psoriasis i hode

Anbefalte innlegg

Gjest trdms

hei, noen som vet hvordan man får tak i evt dekt sol til hodebunn?

sønn vår på 9 har hatt dette i noen år og han kan blø om han tar bort noe, vi bruker balsam som han sitter med litt også skylder vi ut og da løsner masse:)

men har hørt at han trenger solarium for psoriasis til hode.

glad for alle svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367158-solarium-for-psoriasis-i-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trdms

Vet ikke noe om solarium for dette, men venninna mi fikk hjelp til å redusere psoriasis i hodebunnen ved å få stråling tror jeg...

takk for den:) det var en frisør som fortalte meg det solgreiene:)

må komme meg til lege med ham, har vært hos lege i spania da vi bodde der men uten hell:(

Gjest togli

må komme meg til lege med ham, har vært hos lege i spania da vi bodde der men uten hell:(

Sikkert lurt å sjekke med legen først.. Venninna mi hadde plagen i mange år før hun tok denne behandlingen.. Har ikke spurt henne om det hjalp i lengden, men det skal jeg jammen spørre om neste gang vi treffes :)

Gjest togli

Sikkert lurt å sjekke med legen først.. Venninna mi hadde plagen i mange år før hun tok denne behandlingen.. Har ikke spurt henne om det hjalp i lengden, men det skal jeg jammen spørre om neste gang vi treffes :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...