Gå til innhold

silikon eller brystløft?

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne

hei jeg er ei jente på 24år som er litt i tvil på hva jeg skal gjøre.. Jeg er da mor og har ammet å har fått pupper som henger. jeg trives ikke med det. så derfor lurer jeg på om det er lurt å ta brystløft eller silikon.. å i tilfelle silikon, blir puppene harde å ta på? å viss jeg tar bryst løft blir puppene mindre eller blir de i samme størrelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367213-silikon-eller-brystl%C3%B8ft/
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest stinecj

Hei,

Jeg har ikke silikon, men jeg har sett og kjent på silikonpupper til venninner som har tatt det (bare for å kjenne hvordan de kjennes ut). Jeg synes de kjennes harde og unaturlige ut. Og man ser veldig godt at det er silikon og kunstig. Jeg ville gått for løft. Hvis du ikke kan bruke en god bh og være fornøyd med kroppen slik den har blitt :) Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...