Gå til innhold

Den kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest ... er ikke enkel

Jeg har vært singel en god stund og bodd en del i utlandet. Når jeg kommer tilbake til Norge og tror det er "for godt¨", møter jeg en mann fra det landet jeg bodde i, og det er full klaff. Siden vi begge har bodd i hverandres land vet vi en del om hverandres kultur, vi snakker hverandres språk, har det veldig bra sammen. Men det er selvfølgelig et men, om litt over et halvt år reiser han tilbake til sitt land, for godt.. Typisk.. Jeg lengter også etter å slå meg til ro og synes Norge er fantastisk som aldri før. Får vel se hvordan dette halve året blir, "ingenting er umulig" heter det jo, men vi var begge innstilt på å flytte "hjem" igjen..

Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367232-den-kj%C3%A6rligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...