Gjest Leona79 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg og kjæresten har vært sammen i ett års tid og har det fint på alle mulige måter, også seksuelt. Kanskje bortsett fra en ting, nemlig at jeg har oftere lyst på sex enn ham. Sex er veldig viktig for meg, det er min måte å vise at jeg er glad i ham, at han er glad i meg og gir meg trygghet på at forholdet er bra. Det blir stort sett til at jeg tar initiativet til sex, mens jeg egentlig ønsker det motsatte. I begynnelsen av forholdet hadde vi sex flere ganger om dagen, helt til jeg skjønte at han syntes det var for mye. Da ble vi enige om at 2-3 ganger i uka var nok. Han har hintet om at jeg maser litt om emnet så jeg prøver å unngå å ta iniativet og å snakke for mye om det. Har prøvd å vente på ham flere ganger, for han sier at hvis han føler det minste press så mister han lysten. Problemet er at selv om vi er enige om 2-3 ganger i uka, så blir det ikke sånn. Nå er det blitt til ca 6 i mnd. Det er for sjeldent for meg. Bare lurer på om du har noen tips til noe jeg kan gjøre/ikke gjøre for å få ham mer interessert i sex med meg. Vet at han liker det, da vi først har sex lurer han også på hvorfor vi ikke har det oftere. Jeg ser på dette først og fremst som mitt problem, da jeg lurer på om jeg kan ha skremt ham med mitt sexbehov. Jeg har betrodd ham at dette var et problem i mitt forrige forhold, da jeg var sammen med en som ikke overhodet hadde interesse av sex. Det var nok det som fikk begeret til å renne over, sammen med andre ting som ikke stemte, i det forholdet. Han har kanskje fått inntrykk av at han må prestere voldsomt for å beholde meg og det blir mer en plikt enn glede? Vi har ingen barn og har det sjeldent travelt. Vi er begge 30+. Vi har hver våre hobbier og sitter ikke oppå hverandre hele uken så vi rekker å savne hverandre. Dette begynner å bli et problem for meg da jeg tenker mer på sex enn han og føler meg avvist da han ikke gjør det. Ellers er han veldig kjærlig og vi er flinke til å tilbringe kvalitetstid sammen og finne på mye fint. Håper du kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367415-forskjellig-sexbehov/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisskross Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 kjære Leona.. Vet hvordan du har det! Jeg har skrevet det lange innlegget "for lite sex ødlegger forholdet..tror jeg del 1,2 og3". Og glemte å neve at selvfølgelig det emosjonelle aspektet ved det! Det er også hundre prosent tilstedet i min problemstilling!!!! selv om det kansje heller høres ut som jeg kun gjør regnskap.. det var ikke så ille før, men nå har det tatt over hjerneaktiviteten min fullstenfig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367415-forskjellig-sexbehov/#findComment-3203015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.