Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heerlig og høre andre har dette fenomenet!!

Jeg har alltid lurt på om det var meg det var noe "spesiellt" med . Mannen min hadde aldri opplevd dette med andre damer, og heller aldri så god sex.

Han blir så kåt at tårene triller .....Jeg selv er fornøyd , bra glidemiddel også . Han sier det smaker søtt og lukter meget behagelig!

D sier det er et bra glidemiddel, men for dere som ikke har opplevd det, det blir ikke som sæd, det har større friksjon men holder selvfølgelig kvinnen deilig våt:-))

Fortsetter under...

Kan noen forklare meg om dette?

Jeg skjønner ikke helt hva det er,og har aldri hørt om det før.

Men jeg er åpen for alt nytt,hvis noen vil forklare meg..!

Begynn med denne, og lær deg teknikken, du vil bli overbegeistret:-))

http://www.netdoktor.dk/s&s-svar/sex/fakta/000041.htm

• 1 år senere...
Gjest lidenskapelig..

Alle oppegående mennesker vet at det med kvinnelig ejakulasjon er noe forbannet tull. Forøvrig trives jeg utmerket med mitt seksualliv, og min kvinne og jeg ler oss omtrent fordervet av folk som prøver å innbille andre at fenomenet eksisterer som noe annet enn en urinskvett.

Kvinnelig ejakulasjon er noe himmelsk! Jeg får det ofte når vi elsker, jo mer jeg ejakulerer dess mer rusa blir jeg.

Syns at alle burde få oppleve den nytelsen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...