Gå til innhold

Hva skal man fortelle?

Anbefalte innlegg

Gjest Kviano33

Jeg og kjæresten min hadde et brudd i vinter.

Han gjorde det slutt etter masse krangling. Dette gikk veldig hardt inn på meg. Noen uker etter bruddet begynte vi å prate og omsider ble vi sammen igjen. I mellomtiden hadde jeg vært sammen med en annen mann. Her begynte også de nye problemene. Jeg var ikke ærlig i starten om hvor intime vi hadde vært. Men dette tæret på meg over tid og etterhvert kom hele tilståelsen. Nå beskylder han meg for å ha vært utro og vil vite alt av detaljer rundt det vi gjorde. (Det som skjedde med den andre var ikke den helt store opplevelsen, for å si det mildt. Men ting skjedde jo allikevel.) Jeg ser ikke hva positivt det kan komme ut av å gå i detaljer. Hva skal man fortelle? eventuellt gjøre?

Og han spørr på en måte som gjør at hvis jeg ikke avkrefter eller bekrefter så tror han det verste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367490-hva-skal-man-fortelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Han gjør det slutt. Da må han akseptere at du går ut med andre og at du evt har sex med disse.

Han har ingen rett til å få vite alle detaljene og det vil neppe føre noe godt med seg å fortelle dem heller.

Si i klare ordelag at han ikke har noe med det og at du aldri vil fortelle noen detaljer (hovedtrekkene har du vel allerede fortalt). Dette må han akseptere, eller så må dere gå fra hverandre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...