Gå til innhold

Veien til mannes hjerte

Anbefalte innlegg

Gjest frittgående høne

Lurer på om veien til mannes hjerte må være sex. Ikke er jeg spesielt pen og ikke er jeg smartere enn gjennomsnittet. Jeg er heller ikke særlig flink til å lage mat. Likevel har jeg aldri hatt sex med en mann som ikke vil ha mer og mer og mer sex og aller helst en kjæreste selv om de i utgangspunktet bare var ute etter et nummer.

Er virkelig menn så enkle eller er det bare jeg som stadig roter meg borti samme mannstype? Jeg er nemligikke så veldig interessert i kjæreste og alle forpliktelsene som følger med. I alle fall ikke nå ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367517-veien-til-mannes-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Men(n)

Vel, det er kanskje noe i veien med din smak? Du faller jo for menn som virker enkle (på deg). Og kanskje er alle menn enkle. Det gjør jo ikke saken særlig mye bedre; du faller jo for dem allikevel.

Så kanskje du skal holde deg til kvinner? De er jo kanskje så mye mindre enkle. Eller iallfall holde deg borte fra menn. At du liker menn, betyr ikke at menn skal være slik du vil ha dem.

Ellers får du leve med at du har dårlig smak (dvs. det at du faller for menn generelt eller at du faller for "enkle menn") og ikke klage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...