Gå til innhold

for lite sex ødlegger forholdet..tror jeg..del1

Anbefalte innlegg

for lite sex ødlegger forholdet..tror jeg..del1

Hei. Jeg trenger råd, meninger, tanker fra dere som leser dette. valget er i ferd med å gjøre meg gal og tenker på det hele tiden…. plis skriv til meg fort! Jeg er 28 år og har en kjæreste som jeg ble sammen med da jeg var 23…. Det var slutt mellom oss i et og et halvt år, hvor jeg gikk rundt med kjærlighetssorg. Plutselig gikk det endelig bedre og jeg bynte å klare å tenke fremover uten å involvere han i drømmene mine.. det varte 2 uker, så ringte han og sa alt det jeg gjerne ville høre… bla. at han skal flytte til Norge.. at han fortsatt elsker meg (og mye mye mer, som tilhørte vår situasjon)… Vi såret hverandre veldig mye i den tiden det var slutt.. vi var stadig besatt av hverandre og klarte ikke å slippe.. hoff det er en lang lang historie og jeg vet ikke hvor relevant den er for det jeg egentlig helst vil råføre meg med dere om..

Kjæresten jeg hadde før min nuværende kjæreste (vi var kun sammen i 4mnd. d ble slutt brått og egentlig grunnløst men uten fiendskap eller stikk til den andre), hadde jeg helt fantastisk sex sammen med. Vi hadde sex 2- 4 ganger (også under menstrasjon) om dagen (gjennomsnitt 3) og jeg kom hver gang. Jeg kunne komme kun vaginalt, og gpunkt og klitoris orgasme på en og samme gang.. Vi kom ofte samtidig, vi var begge enige om hvor fantastisk sex vi hadde og var så fornøyd med å ha en kjæreste med lik libido som oss selv.. Vi kom dessuten veldig godt ut av det med hverandre på alle andre måter.. han hadde ingen uvaner jeg måttte svelge, han var omtenksom, morsom, initiativrik, utrolig hjelpsom og omsorgsfull. Jeg ville gjerne ha han tilbake etter bruddet i over et år, men da jeg til slutt ikke gadd savne han mer, ville han ha meg tilbake.. da følte jeg at det var for sent.. jeg aviste han og dagen etterpå møtte jeg han som jeg er sammen med nå….

Han jeg er sammen med nå, elsker jeg høyt, tenner jeg helt syyykt mye på og føler han er den som kjenner meg best i hele verden.. han vet ting om meg som jeg aldri har sagt til noen andre. Jeg er emosjonelt avhengig av han og det gjør veldig vondt å forestille meg resten av mitt liv uten han… Men han har mye mindre libido enn meg (eller han sier hvertfall d selv). Vi har nesten aldri sex så mye som to ganger på en dag, det går gjerne to tre dager uten at vi har sex, det har gått så mye som 2 uker uten at vi hadde sex (på tross av at vi var på ferie og max med fritid). Han vil aldri ha sex om jeg har mens. I starten av forholdet (da var det landistanse og vi så hverandre kun 5 dager i mnd.) tok jeg initiativet til sex når jeg følte for det og reagerte ikke på sexmengden.. jeg var ganske fornøyd.. skuffet over at det av en eller annen grunn ikke virket like lett å komme med min nye kjæreste, men var mer stormforelsket enn noensinne.. kom noen ganger vaginalt likevel i de samme stillinger jeg hadde oppdaget var så fantastiske med min x.. Så ganske tidlig i forholdet begynte han å avise mine sexinitiativer ( han gadd ikke, var ikke kåt, følte ikke for sex), jeg fortsatte likevel å prøve meg, men sjeldnere.. Han ville stort sett ha sex om morgenen, når han ville (og sånn er det fortsatt).. vist jeg ikke våknet/tente fort nok, tok han saken i egne hender. Resten av dagen vil han stort sett ikke ha sex, men det skjer likevel (i gjennomsnitt 1gang i uken) at han vil ha sex på ettermiddagen. jeg har alltid foretrekt sex bedre etter jeg har våknet, pusset tenner, tisset etc.. Selv om kjæresten min vet at jeg er veldig glad i sex, og helst vil ha det flere ganger hvær dag, onanerer han hver dag. Han liker ikke de sexstillingene som gjør det mulig for meg å komme, men av og til gjør vi det likevel i noen minutter etter min preferanse, da må jeg nesten alltid be om det og ofte svarer han at han heller vil andre stillinger.. sånn at når jeg endelig kunne mottat stor nytelese (tror jeg), klarer jeg ikke fullstendig å slappe av, for jeg har en følelse av at han gjør noe han ikke liker og at han kansje tilogmed er irritert fordi han må ligge i den stillingen.. Jeg har sagt til han flere ganger at han øker sjangsene til å gi meg orgasem med 200% om han samtidig stimulerer en brystvorte, men det gjør han utrulig lite, noen ganger tar jeg hånden hans dit, eller spør om han kan ta meg på brystet (da gjør han det i noen sekunder før han slutter igjenn) Han sier at det er altfor vanskelig å også ta på meg i denne stillingen… Men min ekskjæreste kunne ta meg så lenge vi begge ville i denne posisjonen, på samme tid stimulerte han min klitoris og mine brystvorter!

Min kjæreste har tatt det opp for meg som et problem at jeg ikke kommer, at det gir han dårlig selvtillit.. Om jeg ikke kommer, har jeg noen ganger fullført meg selv (ettersom han aldrig er interesert i en runde nummer to, og heller ikke i å slikke meg/fingre meg etter han selv er kommet.) At jeg fullførte meg selv, ga han s

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...