Gråmann Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (Langt...) Jeg er en gift mann i et ekteskap som i en periode har vært meget trøblete, da min kone har søkt ut av forholdet, ikke seksuelt, men med bekjentskaper, og da helst mannlige. Vi har vært gift i 6 år og har 2 barn sammen, og har vært lykkelige lenge, men så begynte det å dabbe av på alle fronter for ca 1 år siden. Vi lot det skje, og var vel leie begge to. Det fikk et lite løft da min kone ble mer aktiv og begynte å trene på helsestudio, men dette medførte de omtalte mannlige bekjentskapene og endel "komuniksjon", SMS etc. Da jeg tilslutt fikk nok av all "kommunikasjonen", og hun var oppe i 4-5 treningsdager i uka ante jeg ugler og fikk rett. Hun innrømmet at SMS var i hovedsak til en person, men at de bare var venner. Jeg spurte da rett ut om hun ville skilles, og fikk sjokk da hun svarte ja på dette. Vi ble enige om alt og jeg skulle bare pakke sakene mine, da vi i felleskap etter en lang samtale valgte å utsette for å se om dette kunne reddes. I løpet av de siste måneden har vi klart å få alt mye bedre med kommunikasjon på alle fronter og er relativt lykkelige, ihvertfall sånn hun selv sier det. Det området som gjenstår å "få igang" er det seksuelle. De siste 3 årene hadde vi sex maks 12 - 15 ganger i året, da gjerne med lange perioder uten. Vi har snakket mye om dette, og hun sier at hun er mye sliten, og at lysten liksom ikke er der, men hun liker veldig godt at vi koser og stryker hverandre. Jeg har gått inn for å være tålmodig og ikke maset på henne, og vi har hatt sex 2 - 3 ganger de siste par månedene. Så til sakens kjerne (måtte ta med hele forløpet), jeg har snublet over et lite lager med vibratorer og leketøy, og det er nok ikke gammelt. Først ble jeg sjokkert, og litt skuffet. Har flere ganger foreslått at vi kunne forsøke leketøy, men da har hun hver gang sagt at hun ikke liker det, og hun har heller aldri innrømmet at hun onanerer eller tar på seg selv, kun gjort dette noen ganger når vi har sex. Hva skal jeg tenke og tro nå? Jeg har ikke sagt noe, og venter egentlig spent på om hun skal si noe. Jeg føler på en måte at jeg er såret, at jeg ikke er god nok, selv om vi har hatt det bra sammen seksuelt. Råd mottas med takk, jeg er helt i villrede om hvordan takle dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenanna Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er veldig bra at det går rett vei med dere, og jeg håper det går godt for dere fremover. Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette. Uansett på hvilken måte hun velger å tilfredstille seg selv, så er det helt normalt og fremfor alt en privatsak. Man kan jo ikke forvente at onani skal opphøre selv når man er i et forhold. At hun ikke har sagt noe om dette til deg tyder på at hun vil holde det privat, og det synes jeg hun skal få lov til. Hvis du føler at hun heller velger det enn sex med deg, må du bare fortsette å jobbe med forholdet, og fremfor alt snakk, snakk, snakk. Men som sagt, uansett hvor nær man er et annet menneske synes jeg enhver har rett til å velge hva de vil dele med den andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Det er veldig bra at det går rett vei med dere, og jeg håper det går godt for dere fremover. Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette. Uansett på hvilken måte hun velger å tilfredstille seg selv, så er det helt normalt og fremfor alt en privatsak. Man kan jo ikke forvente at onani skal opphøre selv når man er i et forhold. At hun ikke har sagt noe om dette til deg tyder på at hun vil holde det privat, og det synes jeg hun skal få lov til. Hvis du føler at hun heller velger det enn sex med deg, må du bare fortsette å jobbe med forholdet, og fremfor alt snakk, snakk, snakk. Men som sagt, uansett hvor nær man er et annet menneske synes jeg enhver har rett til å velge hva de vil dele med den andre. Takk for kloke ord og innspill.. Jeg vet at dette sikkert høres helt fælt ut, men jeg har snakket og snakket og snakket.. Hun tar aldri opp ting, snakker aldri om ting, alt bare skurer og går.. Jeg er tildels enig med deg om at det er en privatsak å ha slike ting, men jeg har kjent henne i over 10 år og vært gift nesten like lenge. De gangene vi har hatt sex de siste par år har jeg tilfredsstilt henne lenge før vi har sex, vi har til og med klart å holde på så hun ejakulerer, opptil flere ganger på rad.. Hun har alltid vært veldig klar på at hun ikke ønsker å gå så langt i å forske, men holder seg til det hun vet funker, men selvfølgelig med variasjon. Når da jeg oppdager denne siden ved henne etter så lang tid så blir jeg helt paff!? Hun har sittet og sett meg i øynene og sagt at sex ikke betyr like mye for henne lenger.. Hvis jeg da skal fortsette å prate og jobbe, hva skal jeg si? Jeg føler meg nedprioritert (sikkert kjempidiotisk) men jeg har jobbet sååå hardt og hadde endelig såvidt kommet over kneika og begynt å få litt tillit til henne igjen, men jeg har merket meg at hun har vært annerledes, fjern liksom.. Jeg har mest lyst til å pakke sekken og klare meg selv, på alle mulige måter (jeg også) istendenfor å være forsørger, far, kamerat, mann men ikke elsker... Veldig såret. Takk igjen uansett, godt med litt andre vinkler.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er veldig bra at det går rett vei med dere, og jeg håper det går godt for dere fremover. Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette. Uansett på hvilken måte hun velger å tilfredstille seg selv, så er det helt normalt og fremfor alt en privatsak. Man kan jo ikke forvente at onani skal opphøre selv når man er i et forhold. At hun ikke har sagt noe om dette til deg tyder på at hun vil holde det privat, og det synes jeg hun skal få lov til. Hvis du føler at hun heller velger det enn sex med deg, må du bare fortsette å jobbe med forholdet, og fremfor alt snakk, snakk, snakk. Men som sagt, uansett hvor nær man er et annet menneske synes jeg enhver har rett til å velge hva de vil dele med den andre. ''Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette.'' Ikke enig. Selvfølgelig blir han såret når de i snitt kun har sex 1 gang hver måned og han finner ut at hun har kjøpt sexleketøy og onanerer, uten at hun har sagt noe til han. Hvorfor kunne hun ikke heller prøvd å introdusere sexleketøyene i sexlivet deres? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er veldig bra at det går rett vei med dere, og jeg håper det går godt for dere fremover. Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette. Uansett på hvilken måte hun velger å tilfredstille seg selv, så er det helt normalt og fremfor alt en privatsak. Man kan jo ikke forvente at onani skal opphøre selv når man er i et forhold. At hun ikke har sagt noe om dette til deg tyder på at hun vil holde det privat, og det synes jeg hun skal få lov til. Hvis du føler at hun heller velger det enn sex med deg, må du bare fortsette å jobbe med forholdet, og fremfor alt snakk, snakk, snakk. Men som sagt, uansett hvor nær man er et annet menneske synes jeg enhver har rett til å velge hva de vil dele med den andre. Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men når sexlivet er så skrøpelig som det er, og hun har endel kontakt med andre menn osv, så skjønner jeg at trådstarter reagerer.... Det virker litt merkelig å holde hemmelig at man har sexleketøy og faktisk liker dette. Vil ikke si at hun bidrar til at forholdet skal bli bedre på den måten.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er veldig bra at det går rett vei med dere, og jeg håper det går godt for dere fremover. Det jeg reagerer på er at du føler deg såret over å finne sexleketøyene hennes. Dette synes jeg hun har all rett til å ha uten at du vet om dette. Uansett på hvilken måte hun velger å tilfredstille seg selv, så er det helt normalt og fremfor alt en privatsak. Man kan jo ikke forvente at onani skal opphøre selv når man er i et forhold. At hun ikke har sagt noe om dette til deg tyder på at hun vil holde det privat, og det synes jeg hun skal få lov til. Hvis du føler at hun heller velger det enn sex med deg, må du bare fortsette å jobbe med forholdet, og fremfor alt snakk, snakk, snakk. Men som sagt, uansett hvor nær man er et annet menneske synes jeg enhver har rett til å velge hva de vil dele med den andre. Folk må selvsagt få onanere og bruke sexleketøy selv om de er i et forhold. Men det virker litt rart at hun har behov for å lyve om dette for ham. Når de har sex en gang i måneden, og hun begrunner denne lave hyppigheten med at hun er sliten, så er det rart at hun har så mye energi til å sende sms-er til mannlige bekjentskaper, trene 5 ganger i uka, og leke med sexleketøy. Oppførselen hennes er absolutt ikke akseptabel eller normal. Men jeg håper jo de klarer å finne ut av dette. Profesjonell hjelp er kanskje en mulighet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Takk for kloke ord og innspill.. Jeg vet at dette sikkert høres helt fælt ut, men jeg har snakket og snakket og snakket.. Hun tar aldri opp ting, snakker aldri om ting, alt bare skurer og går.. Jeg er tildels enig med deg om at det er en privatsak å ha slike ting, men jeg har kjent henne i over 10 år og vært gift nesten like lenge. De gangene vi har hatt sex de siste par år har jeg tilfredsstilt henne lenge før vi har sex, vi har til og med klart å holde på så hun ejakulerer, opptil flere ganger på rad.. Hun har alltid vært veldig klar på at hun ikke ønsker å gå så langt i å forske, men holder seg til det hun vet funker, men selvfølgelig med variasjon. Når da jeg oppdager denne siden ved henne etter så lang tid så blir jeg helt paff!? Hun har sittet og sett meg i øynene og sagt at sex ikke betyr like mye for henne lenger.. Hvis jeg da skal fortsette å prate og jobbe, hva skal jeg si? Jeg føler meg nedprioritert (sikkert kjempidiotisk) men jeg har jobbet sååå hardt og hadde endelig såvidt kommet over kneika og begynt å få litt tillit til henne igjen, men jeg har merket meg at hun har vært annerledes, fjern liksom.. Jeg har mest lyst til å pakke sekken og klare meg selv, på alle mulige måter (jeg også) istendenfor å være forsørger, far, kamerat, mann men ikke elsker... Veldig såret. Takk igjen uansett, godt med litt andre vinkler.. Bli egoist du og. For det er det hun er. Du fikser, ordner, snakker, og jobber. Hun får alt servert og behøver ikke anstrenge seg, forholdet går jo alikevel... Jeg ser ikke noe håp for dette med mindre dama tar inn over seg at hun blir alene dersom hun ikke skjerper seg. Selv da kan det være at hun trekker på skuldrene.. det finnes jo andre hun kan suge seg fast i og kreve av.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenanna Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Folk må selvsagt få onanere og bruke sexleketøy selv om de er i et forhold. Men det virker litt rart at hun har behov for å lyve om dette for ham. Når de har sex en gang i måneden, og hun begrunner denne lave hyppigheten med at hun er sliten, så er det rart at hun har så mye energi til å sende sms-er til mannlige bekjentskaper, trene 5 ganger i uka, og leke med sexleketøy. Oppførselen hennes er absolutt ikke akseptabel eller normal. Men jeg håper jo de klarer å finne ut av dette. Profesjonell hjelp er kanskje en mulighet? ''Når de har sex en gang i måneden, og hun begrunner denne lave hyppigheten med at hun er sliten, så er det rart at hun har så mye energi til å sende sms-er til mannlige bekjentskaper, trene 5 ganger i uka, og leke med sexleketøy. Oppførselen hennes er absolutt ikke akseptabel eller normal.'' Jeg leste innlegget slik at dette med andre menn og sms var et tilbakelagt stadie og at det gikk fremover med dem nå. Og selv om det ligger sexleketøy der, betyr det ikke at hun bruker dem hyppig, hun kan vel fremdeles være sliten. Uansett så mener jeg at det må være lov å ha sexleketøy uten å informere partneren om det. Jeg svarte nok litt mer generelt på det. Er selvfølgelig enig med dere andre her hvis det er slik at hun fremdeles har kontakt med andre menn, og hun bruker sexleketøy istedet for samboeren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3204984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 ''Når de har sex en gang i måneden, og hun begrunner denne lave hyppigheten med at hun er sliten, så er det rart at hun har så mye energi til å sende sms-er til mannlige bekjentskaper, trene 5 ganger i uka, og leke med sexleketøy. Oppførselen hennes er absolutt ikke akseptabel eller normal.'' Jeg leste innlegget slik at dette med andre menn og sms var et tilbakelagt stadie og at det gikk fremover med dem nå. Og selv om det ligger sexleketøy der, betyr det ikke at hun bruker dem hyppig, hun kan vel fremdeles være sliten. Uansett så mener jeg at det må være lov å ha sexleketøy uten å informere partneren om det. Jeg svarte nok litt mer generelt på det. Er selvfølgelig enig med dere andre her hvis det er slik at hun fremdeles har kontakt med andre menn, og hun bruker sexleketøy istedet for samboeren. Det var vel en mellomting jeg mente, SMS var avtatt noe, men fremdeles så legger hun ALDRI fra seg tlf og har den rett ved utsiden av dusjen når un dusjer, så jeg vet ikke helt men.. Det som er så vondt for meg er at jeg har forsøkt å være tålmodig å ikke stresse det med sex, selv om det er veldig viktig for meg.. Det har nok ikke ligget i huset lenge, men lenge nok til å tømme en halv flasek glidemiddel og dildorens, samt byttet batterier til duracell i vibben.. Skal sette alt frem midt på stuebordet i kveld når ungene har lagt seg og til hun kommer hjem fra trening.. Det får bære eller briste for jeg er så jævlig usikker, har sagt at det kan ikke være flere hemmeligheter nå, jeg har tatt henne litt for mye på fersk gjerning og i løgn så tilliten er tynnslitt.. Neste skjelett som detter ut av skapet medøfrer en umiddelbar pakking, jeg har snart mentale problemer, går utover jobben, alt dette sliter på meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det var vel en mellomting jeg mente, SMS var avtatt noe, men fremdeles så legger hun ALDRI fra seg tlf og har den rett ved utsiden av dusjen når un dusjer, så jeg vet ikke helt men.. Det som er så vondt for meg er at jeg har forsøkt å være tålmodig å ikke stresse det med sex, selv om det er veldig viktig for meg.. Det har nok ikke ligget i huset lenge, men lenge nok til å tømme en halv flasek glidemiddel og dildorens, samt byttet batterier til duracell i vibben.. Skal sette alt frem midt på stuebordet i kveld når ungene har lagt seg og til hun kommer hjem fra trening.. Det får bære eller briste for jeg er så jævlig usikker, har sagt at det kan ikke være flere hemmeligheter nå, jeg har tatt henne litt for mye på fersk gjerning og i løgn så tilliten er tynnslitt.. Neste skjelett som detter ut av skapet medøfrer en umiddelbar pakking, jeg har snart mentale problemer, går utover jobben, alt dette sliter på meg... Ikke dra fram tingene hennes!! Det synes jeg vitner om lite respekt....og da kan du ikke regne med annet enn at hun setter seg i forsvar. Dere har tydelig problemer som må taes opp, men gjør det på en respektfull måte. Det er ikke skammelig å ha sexhjelpemidler i hus, så jeg mener det blir feil å bruke den metoden du har tenkt å bruke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Bli egoist du og. For det er det hun er. Du fikser, ordner, snakker, og jobber. Hun får alt servert og behøver ikke anstrenge seg, forholdet går jo alikevel... Jeg ser ikke noe håp for dette med mindre dama tar inn over seg at hun blir alene dersom hun ikke skjerper seg. Selv da kan det være at hun trekker på skuldrene.. det finnes jo andre hun kan suge seg fast i og kreve av.. Takker for støttende ord! Hadde det bare vært sånn at jeg kunne bli ego jeg også, å vente og la henne ta initiativ, det har jeg forsøkt, men da skjer det ingen ting, hun virker helt uavhegig av sex, og spesielt nå i det siste etter at vi startet på "nytt".. Nå skjønner jeg hvorfor.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Ikke dra fram tingene hennes!! Det synes jeg vitner om lite respekt....og da kan du ikke regne med annet enn at hun setter seg i forsvar. Dere har tydelig problemer som må taes opp, men gjør det på en respektfull måte. Det er ikke skammelig å ha sexhjelpemidler i hus, så jeg mener det blir feil å bruke den metoden du har tenkt å bruke.. Skal nok ikke gjøre det, men jeg var /er litt forbanna. Vitner om lite respekt? Jeg føler vel egentlig ikke at jeg har mottatt så mye respekt heller, når man i utgangspunktet føler seg litt ført bak lyset. Samtidig har hun hatt det deilig med seg selv i alle mulig tekniske varianter, mens en annen stakkar har utviklet prematur ejakulasjon og begynnende impotens.. Men enig med du, jeg skal ikke synke til hennes nivå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skal nok ikke gjøre det, men jeg var /er litt forbanna. Vitner om lite respekt? Jeg føler vel egentlig ikke at jeg har mottatt så mye respekt heller, når man i utgangspunktet føler seg litt ført bak lyset. Samtidig har hun hatt det deilig med seg selv i alle mulig tekniske varianter, mens en annen stakkar har utviklet prematur ejakulasjon og begynnende impotens.. Men enig med du, jeg skal ikke synke til hennes nivå.. Det som innimellom skjer i forhold er at den ene ikke lenger tenner seksuelt på den andre - og det kommer jo av andre årsaker (vokst fra hverandre, ikke holdt kjærligheten varm, respektløshet etc). Selv om man ikke tenner på partneren mer, så har man jo seksuelle lyster.. Kanskje er det der partneren din er idag? Du må prøve å finne ut hvordan hun tenker..hvordan hun har det i forholdet osv. Dette gjør du nok best ved å ta en rolig samtale med henne uten å anklage... Vet det ikke er lett.. Det jeg synes er merkelig er at noen vil ha sex med en som egentlig ikke har lyst på en...og dermed kommer med anklager. Da er det bedre å finne ut hvorfor lysten har blitt borte og forsøke å gjøre noe med det. Det er ikke nødvendigvis slik at det er den som har mista lysten som "eier" problemet. Motparten bør også prøve å forstå hvorfor lysten forsvant og se om han/hun kan bidra for at partneren skal få lyst igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Det som innimellom skjer i forhold er at den ene ikke lenger tenner seksuelt på den andre - og det kommer jo av andre årsaker (vokst fra hverandre, ikke holdt kjærligheten varm, respektløshet etc). Selv om man ikke tenner på partneren mer, så har man jo seksuelle lyster.. Kanskje er det der partneren din er idag? Du må prøve å finne ut hvordan hun tenker..hvordan hun har det i forholdet osv. Dette gjør du nok best ved å ta en rolig samtale med henne uten å anklage... Vet det ikke er lett.. Det jeg synes er merkelig er at noen vil ha sex med en som egentlig ikke har lyst på en...og dermed kommer med anklager. Da er det bedre å finne ut hvorfor lysten har blitt borte og forsøke å gjøre noe med det. Det er ikke nødvendigvis slik at det er den som har mista lysten som "eier" problemet. Motparten bør også prøve å forstå hvorfor lysten forsvant og se om han/hun kan bidra for at partneren skal få lyst igjen. Nok en gang takk for kloke ord, du har nok reddet meg fra å tråkke skikkelig i salaten.. Det jeg savner er at man "later" som alt er greit, bare at man er sliten/lite lyst etc, og så er kanskje grunnen en helt annen? Jeg har vært nødt til å ta opp ting hver gang det har vært litt humpete de årene vi har vært sammen, hun har alltid latt alt skure og gå. Jeg blir bare så sliten av å skulle løfte dette ut av gjørma hele tiden, men jeg er bare så glad i henne, samtidig som hun har såret meg noe vanvittig og jeg føler at jeg ikke kan stole på henne som før... Kanskje bedre å bare trekke seg vekk nå og ta det vonde, og få det bra alene, det er bare så leit alt sammen hele tiden og jeg må ta meg skikkelig sammen for å ikke bare knekke sammen og gi opp.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nok en gang takk for kloke ord, du har nok reddet meg fra å tråkke skikkelig i salaten.. Det jeg savner er at man "later" som alt er greit, bare at man er sliten/lite lyst etc, og så er kanskje grunnen en helt annen? Jeg har vært nødt til å ta opp ting hver gang det har vært litt humpete de årene vi har vært sammen, hun har alltid latt alt skure og gå. Jeg blir bare så sliten av å skulle løfte dette ut av gjørma hele tiden, men jeg er bare så glad i henne, samtidig som hun har såret meg noe vanvittig og jeg føler at jeg ikke kan stole på henne som før... Kanskje bedre å bare trekke seg vekk nå og ta det vonde, og få det bra alene, det er bare så leit alt sammen hele tiden og jeg må ta meg skikkelig sammen for å ikke bare knekke sammen og gi opp.. Da forteller du henne akkurat hvordan du har det... Det er ikke sikkert hun vet hvordan dette sliter på deg? Det viktige her er å finne ut om dere begge ønsker å redde forholdet deres og hva dere skal gjøre for å få dette til. Du må fortelle henne at du ikke vet om du orker å fortsette som nå, men at du er fryktelig glad i henne - det er bare det at du tror hun ikke har det så bra i forholdet. Se om du får henne til å fortelle hva hun føler da... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenanna Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det var vel en mellomting jeg mente, SMS var avtatt noe, men fremdeles så legger hun ALDRI fra seg tlf og har den rett ved utsiden av dusjen når un dusjer, så jeg vet ikke helt men.. Det som er så vondt for meg er at jeg har forsøkt å være tålmodig å ikke stresse det med sex, selv om det er veldig viktig for meg.. Det har nok ikke ligget i huset lenge, men lenge nok til å tømme en halv flasek glidemiddel og dildorens, samt byttet batterier til duracell i vibben.. Skal sette alt frem midt på stuebordet i kveld når ungene har lagt seg og til hun kommer hjem fra trening.. Det får bære eller briste for jeg er så jævlig usikker, har sagt at det kan ikke være flere hemmeligheter nå, jeg har tatt henne litt for mye på fersk gjerning og i løgn så tilliten er tynnslitt.. Neste skjelett som detter ut av skapet medøfrer en umiddelbar pakking, jeg har snart mentale problemer, går utover jobben, alt dette sliter på meg... Hvis hun fremdeles trener fem dager i uken og er så redd for å forlate telefonen, hadde det bekymret meg mye mer enn sexleketøyene. Forstår at dette er veldig vondt for deg, og jeg trodde nok det gikk mye bedre med dere enn det som har kommet frem i senere innlegg i denne diskusjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3205102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trissie Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Endringer i seksuell adferd er et faresignal, det har du rett i. Men jeg kan ikke se det som veldig negativt å skaffe leketøy. Ikke noe nedverdigende i det, men det er negativt i seg selv at du ikke innvolveres i det. Jeg har selv vært utro, så jeg har en viss skepsis til at dere vil lykkes uten å ta dette opp på bredere front. Erfaringen med dette er vond å kjenne på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3206950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Endringer i seksuell adferd er et faresignal, det har du rett i. Men jeg kan ikke se det som veldig negativt å skaffe leketøy. Ikke noe nedverdigende i det, men det er negativt i seg selv at du ikke innvolveres i det. Jeg har selv vært utro, så jeg har en viss skepsis til at dere vil lykkes uten å ta dette opp på bredere front. Erfaringen med dette er vond å kjenne på. Tatt opp på bred front, alle følelser var vekke, men visste ikke hvordan hun skulle fortelle, så da var det game over etter 13 år, juhuu... Skal bli lenge til jeg stoler på noen som "lover" at "det er ingenting"... Takker for svar av dere her inne, hjalp så jeg ikke dreit meg ut, nå har jeg alt mitt på det tørre, så kan hun vel egentlig bare fortsette med batteri"vennene" sine.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3206979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tatt opp på bred front, alle følelser var vekke, men visste ikke hvordan hun skulle fortelle, så da var det game over etter 13 år, juhuu... Skal bli lenge til jeg stoler på noen som "lover" at "det er ingenting"... Takker for svar av dere her inne, hjalp så jeg ikke dreit meg ut, nå har jeg alt mitt på det tørre, så kan hun vel egentlig bare fortsette med batteri"vennene" sine.. Veldig kjent altså! Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon som henne, og satt i dag tidlig og laget en facebook-profil for slike situasjoner. Siden jeg ikke er så ofte innom her lenger (bor i utlandet ellers i året), så var det tilfeldig at jeg leste litt og så ditt innlegg. Men det er kanskje aldri for seint? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3206989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråmann Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Veldig kjent altså! Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon som henne, og satt i dag tidlig og laget en facebook-profil for slike situasjoner. Siden jeg ikke er så ofte innom her lenger (bor i utlandet ellers i året), så var det tilfeldig at jeg leste litt og så ditt innlegg. Men det er kanskje aldri for seint? Aldri for sent til hva da? Når følelser er borte er det som regel (tidligere erfaring på egne vegne) fordi man ikke har det bra der man er, og treffer på noe/noen (ref trening e.l) som gir en ny gnist og følelser blusser opp.. Da er veien "tilbake" altfor lang og brokete, dessuten så har jeg gitt så mye, og fått så like tilbake at jeg føler at det er noe skikkelig galt med meg som ikke kan være attraktiv for hun soim har vært min beste venn og partner så lenge.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367727-hva-driver-hun-med/#findComment-3206992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.