Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 24 år, som har fått svar på mrbilder tatt av nakken.

Svaret er at jeg har cervical spondylose, og dette skremmer meg litt :( leser på nettet at dette er slitasjeskader so vil fortsette å gå sin gang... Hvordan vil dette livet bli da? Har vært sykemeldt siden jul og det meste av aktivitet jeg gjør er smertefult i større erller mindre grad....

Hva innebærer egentlig å ha dette? Trener hos fyaioterapaut og går jevnlig til naprapat for å fjerne låsninger og muskelknuter jeg får etter treningen... Har ikke råd til å holde på sånn så veldig mye lenger, og blir ekstra frustrert :( i tilegg er jeg student, og begynner å lure om yrkesvalget er helt høl i huet (sykepleier..)

Vet ikke helt hva jeg vil ha svar på nå, litt info og beroligende ord kanskje..

Fastlegen min er ganske ubrukelig, og skriver bare ut sykemeldinger... Men skal såklart snakke med han om dette, etter feriene er over... (er forresten kiropraktor som henviste meg til n

Mr, og han sier det bare er å trene det bort så blir jeg bra...)

Ble ganske stressa når jeg gikk inn på google og fant masse greier om leddgikt og Livmorhalskreft (og jeg som går å venter på å få ta nye prøver pga "uregelmessigheter"..

Så hva ville dere som ser på dette gjort? Purre på mer utredning, trene i vei og bite tenna sammen når smertene tar overhånd eller bare glemme det hele?

Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367790-cervical-spondylose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...