Gå til innhold

når han er full

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign nå

Håper dette var en engangshendelse og at han har mange gode sider slik at han fortjener at du blir.

Jeg håper også dette var noe som ikke gjentar seg.

Han er snill og god, men når han fester kan det hende han kommer sent hjem uten å skjønne at jeg kan ha problemer med å sove da. Jeg vil ikke at han skal komme hjem når barna er våkne, så derfor sover jeg ikke ordentlig før han er i seng. Noe annet med at han går ut er pengene som går med, selv om han sier det ikke er mye. Det blir det, når jeg selv handler på salg og tilbud for å spare småkroner.

Fortsetter under...

Gjest ikke sign nå

Du må si fra, og det ettertrykkelig. Han har gått over en terskel, og hvis du ikke får satt ham ordentlig på plass kan det fort skje igjen. Hvis han fortsatt mener det var din skyld når han er blitt edru er det like greit å si takk og farvel, spør du meg.

Man slår ikke. Punkt slut.

Han sa jeg slo først, men det mener jeg selv at jeg ikke gjorde. Jeg prøvde å få ham inn på soverommet så han kunne legge seg, og så ingen skulle høre ham. Da dro jeg litt i ham, men jeg har sagt at uansett skal han ikke gjøre dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...