Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Missi3

Kjæresten min (på 40 år) var utro for ett år siden og har gått bak ryggen min gang på gang på facebook (skrevet flørtende/sex meldinger med forskjellige damer.) Dette oppdaget jeg ved tilfeldigheter. Vi har atter en gang bestemt oss for å gi forholdet en siste sjanse og han har lovet på tro og ære at han aldri skal gjøre slikt igjen.

Han sa at vi burde holde oss unna facebook, og vi slettet begge profilene våres. Etter en stund åpnet jeg min igjen fordi jeg får nyttig informasjon fra en skoleside jeg er medlem av der siden jeg studerer. Men jeg er ikke aktiv på facebook, det har jeg aldri vært. Blant annet fordi han sa tidlig i forholdet at han ikke synes noe om at jeg var aktiv der. Han har også åpnet sin konto igjen, men vi ble enige om å ikke være aktive. Etter en mnd har han nå plutselig skrevet flere innlegg og fått kommentarer på innleggene fra damer som han har hatt upassende kontakt med mens vi var sammen. Det skaper usikkerthet.

Jeg blir helt paff, det er som han bare har glemt hva vi har pratet om. Han burde gjøre alt han kunne for at jeg ikke skal bli usikker igjen. Og diskutert med meg dersom han ville begynne å være aktiv igjen. Eller? Nå blir jeg den som må spørre hvorfor han gjør dette og dermed bli den sure, sjalu damen som nekter han facebook. Jeg bli så oppgitt, jeg er snart 30 år og skal sitte å irritere meg over facebook. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367997-han-glemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lei av å måtte stå på mitt for ikke å bli overkjørt

Spørsmål å stille seg selv:

Pleier han å flytte grensene sakte?

Har han blitt for vant med at det alltid går an å få en 'siste sjanse'?

Har han sluttet å ta deg på alvor og respektere deg?

mvh

Jeg blir så forundret over svarene dine. Du virker som om du har så god innsikt i hvordan slike menn oppfører seg i forhold, samtidig som du visstnok er godt gift med en mann som ikke oppfører seg sånn.

For min del virker det uoppnåelig, det å finne en mann som faktisk respekterer grensene mine, som er godt oppdratt, osv.

Så et litt privat spørsmål: Ekteskapet ditt, begynte det med at du fant en virkelig bra mann som du kunne slappe av helt med fra begynnelsen av, eller har dere fått et bra ekteskap fordi du har vært sta og stått på ditt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367997-han-glemmer/#findComment-3207340
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...