Gjest stusser Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei! Takk for rask tilbakemelding. Ser at jeg nok uttrykte meg litt utydelig. Jeg er ikke ute etter behandling for pcos, men etter prevensjon. Når jeg leser om bivirkninger ser det ut som mange av dem kan ligne på symptomer på pcos, så jeg lurte på om noen typer p-piller ville forverre pco, om det er noen jeg bør unngå siden jeg har det. Symptomene mine var mye kviser og behåring, unormale hormonblodprøver og noen cyster på ultralyd av eggstokker. Har nok eggløsningen i orden, for ingen problem med å bli gravid, derimot lite melk til begge barna mine. Ammer ikke lenger nå. PMS er jeg ikke plaget spesielt med, men har vært deprimert tidligere, og var redd noen p-piller skulle kunne gi ny depresjon som bivirkning. Vet jo at ikke alle får alle bivirkningene som står i felleskatalogen, men likevel.. Minipiller har ikke blodpropp som bivirkning. Har den større eller mindre fare for depresjon og påvirkning av pcos enn kombianasjonspillene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368051-tilleggsopplysninger-til-kombinasjons-minipill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.