Gå til innhold

Utslett og kviser

Anbefalte innlegg

Gjest callingdronline

Hei, jeg er en mann på nesten 30 år som har vært syk med feber og høysnue de siste 3 dagene. En ulykke kommer sjelden alene, så tørketrommelen gikk i stykker en uke før dette, og reperatøren (jeg trenger en ny del) har ikke kommet enda. Derfor har det blitt lite med kles/sengetøysvask de siste 10 dagene. Sist uke var det greit for da var det sol, så ting kunne henges ute til tørk - men det gikk ikke disse siste 3 dagene her, det har vært regn. Rett etter jeg ble syk (3 dager siden) merket jeg at pannen min begynte å få noen røde flekker under huden, og at noe kviser nesten ville frem. For sikkert 36 timer siden merket jeg (kjente at det var noe irriterende der) at ryggen min var full av røde prikker. Jeg merket mest at det var på venstre side, altså den jeg sover på. Etter at jeg merket dette så begynte jeg straks å vaske alt jeg har av sengetøy og klær, og har holdt på med dette i de siste 10 timene. Jeg henger dem opp overalt til tørk. Men hva kan det altså være? Jeg svetter mye når jeg er syk, og hadde på meg en tynn ulltrøye når jeg la meg den kvelden, så jeg tror kanskje det har noe med det å gjøre ... Tror egentlig ikke det er noe farlig, men det dekker såpass mye at nå må jeg spørre noen. Jeg ser også rødt under huden på magen og brystet, men det klør ingenting der enda. Det som forundrer meg mest er de 2 kvisene jeg har fått i pannen og alle de prikkene der som ser ut til at de kan bli til kviser hvert sekund. Jeg ser ingen slike tendenser på resten av stedene hvor jeg er rød. Bør jeg være bekymret for noe? Jeg tror ikke det selv, men jeg er veldig interresert i hvorfor dette skjer med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368113-utslett-og-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...