Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei lurer på hva det er som skjer med meg , har siden lørdag formiddag slitt med pustebesvær. jobber vanlig uke 37.5 timer,står over steikepanner med steikeos. ferdif på jobb fredag,kom hjem slappet av,og utpå kvelden tok jeg et par pils,ikke noe sånn voldsomt,bare for kosen. dagen etter skulle jeg besøke min mor med noen varer jeg hadde kjøpt for henne. hadde ikke spist så mye den dagen,blir jo gjerne kaffe og røyk og en brødskive på morgenen. på vei til min mor ble jeg helt 'rar', jeg hvet ikke hvordan jeg skal forklare det ellers,jeg fikk skikkelig vondt for a puste,og ble stående ved sykkelen og tenke at nå besvimer jeg vel, slimete i halsen ble jeg også. jeg føler at det er et eller annet i halsen min akkurat nå også mens jeg skriver,svelger og svelger,noen ganger er til og med det vanskelig,får jo llitt panikk da hvet du. har ikke hatt noe lignende før så vidt jeg hvet. har også vanskelig for a sove da jeg ligger og hiver etter pusten ,når jeg tar armene bak hodet når jeg ligger på ryggen blir det litt bedre, hvet ikke hva det er,har du/dere noen formening om dette vennligst forklar eller henvis til spesialist,som sagt har ikke hatt dette før og det er mildt sagt utrolig forstyrende/vanskelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368225-pustebesv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...