Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Klassisk greie? Forelsket i mann i et forhold (ikke sambo), vi treffes ofte i jobbsammenheng, mye e-mailutveksling og telefoner, noen reiser. Kjemien gnistrer, gjensidig trivsel i hverandres selskap, felles sterke interesser. Holder på å spise hverandre opp når vi har sex. Trygghet og tillit. Perfekt, med andre ord, bortsett fra at han var i et forhold før jeg kom, og han har ikke brutt. Han vil nok ha i pose og sekk, men er for snill, redd for å såre. Hun vet om dette, er rasende, men vil ha han. Ja, jeg vet jeg bør tekke meg ut, har prøvd, men er svak for han. Dette kan høres dumt ut, men. Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne Drømmemannen min, som er veldig på hugget. Har ikke noe forhold til disse, men de ringer, sender e-mail, sms, og kommer hjem til meg, i håp om mer. Noen ønsker bare sex, noen et fast forhold. Ærlige på dette. Alder spenner fra 13 år yngre til 19 år eldre. Så om jeg vil, kan jeg få en av disse, hypotetisk sett, alle. Det er spennende, men alt for mye å forholde seg til. Jeg ønsker et hull i gulvet noen ganger, men sier at jeg ikke er interessert i forhold, ei heller sex. Alt ok, men de gir seg ikke. Jeg er single, et lett bytte? Normalt utseende. Kan like å flørte, men ærlig å tydelig på at jeg ikke vil mer. Mitt hjerte er hos mannen som er i et forhold, og som er den eneste jag har åpnet meg til/hatt sex med, på mange år. Han er ikke pen, men god og en perfekt mach. Ønsker i blant å si ja til noen av frierne, slå meg løs, og kanskje bli betatt. Men de har ikke kvalitetene jeg er ute etter, på det mentale plan. Jeg kan gi blaffen i alle, og leve single i flere år til. Jeg kan satse på mannen, forholdet til daman han hadde fra før henger i en tynn tråd. Moralen min er høy, selv om jeg er forelsket i han, og selv om jeg har et forhold til han. Vil noen komme med innspill? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bare husk at "umulige" forhold svært ofte gnistrer mer enn de legitime; nettopp det forbudte ved situasjonen gir ekstra spenning og tiltrekning. Synd, men sant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er ikke litt sånn at grunnen til at det gnistrer med denne ene fyren er nettopp fordi du ikke kan få ham da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feil forum Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Med dette tema er jeg redd du ikke kan forvente konstruktive innspill på dette forum. Her er det kun monogame kj.. - unnskyld kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Med dette tema er jeg redd du ikke kan forvente konstruktive innspill på dette forum. Her er det kun monogame kj.. - unnskyld kvinner. Du fikk ikke medhold på utroskapen din med andre ord? :0D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fem beilere og en kar som er opptatt? Du er for høy på deg selv og trenger en tur ned på jorda. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Med dette tema er jeg redd du ikke kan forvente konstruktive innspill på dette forum. Her er det kun monogame kj.. - unnskyld kvinner. Ja, for alle vet at når man er monogam og ikke ønsker å eksplodere sitt eget/andres liv, så er man en kjerring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg hadde valgt bort den opptatte - for min skyld, for hans skyld og for hans partner. For min skyld fordi jeg er uinteressert i noen som kan gå bak ryggen på den de mener de elsker og som mener jeg godt kan være nummer to. Jeg pleier å si, i forhold til kjærlighet og forhold hvor det er flere inne i bildet: "Hvis det er et vanskelig valg, så er det ikke et valg." Det er synd for deg om du har gått hen og fått følelser for noen som ikke vil ha hele deg, men det kommer du over. Når du har kommet over det, så kan du alltids ta en titt på andre beilere. Du må jo være attraktiv som tiltrekker deg så mange, så det er ingen grunn til å løpe som en hundevalp etter en fyr som er opptatt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feil forum Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ja, for alle vet at når man er monogam og ikke ønsker å eksplodere sitt eget/andres liv, så er man en kjerring En trenger ikke og kan heller i vente støtte på adferden. Derimot vil en hos enkelte kunne få seriøse innspill på de tankene og følelsene en strir med når en kommer i en slik situasjon. For det er faktisk ikke bare gamle griser og lettlivede ludder som kan være uheldige å få hete, men uhensiktsmessige følelser . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du må prøve å holde deg unna han du nå har et forhold til. Så lenge han ikke er gift og har barn er sjansene større for at han KAN velge deg. Men så lenge du lar ham få i pose og sekk er han fornøyd. Du må gjøre deg selv utilgjengelig og sette krav. Ikke enkelt, men det eneste som KANSKJE hjelper. Det snakkes alltid om at en ikke skal legge seg etter gifte menn, men som oftest er det disse gifte/optatte mennene som legger seg etter single damer, gir de håp om noe mer. Jeg fordømmer deg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fem beilere og en kar som er opptatt? Du er for høy på deg selv og trenger en tur ned på jorda. ''Fem beilere og en kar som er opptatt? Du er for høy på deg selv og trenger en tur ned på jorda.'' Enig med deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ''Kjemien gnistrer, gjensidig trivsel i hverandres selskap, felles sterke interesser. Holder på å spise hverandre opp når vi har sex. Trygghet og tillit. Perfekt, med andre ord, bortsett fra at han var i et forhold før jeg kom, og han har ikke brutt. Han vil nok ha i pose og sekk, men er for snill, redd for å såre. Hun vet om dette, er rasende, men vil ha han.'' Prøv å se om du kan finne noen selvmotsigelser i dette. 'Trygghet og tillit,' men du vet ikke hvem av dere han vil satse på, om noen. '...er for snill, redd for å såre. Hun vet om dette, er rasende, men vil ha han.' Har han ikke såret henne ganske solid allerede og fortsetter og gjøre det? Er det først og fremst seg selv han beskytter mot ubehaget ved å rydde opp i dette rotet? Ubehaget ved å erkjenne at han har skuffet, såret og vært ganske så drittsekk. Og vær helt ærlig med deg selv: Hvor langt er det egentlig mellom nyforelskelsens 'perfekte match' til hverdagens 'alt for forskjellige'. Å bygge et varig forhold er krevende og fordrer stor viljestyrke og utholdenhet. Om det er et varig forhold du er ute etter, vil du da investere i en mann som alt har vist at han ikke klarer å stå distansen ut. Om din flammes kjæreste ikke er en ekstremutgave av et hespetre finnes det ingen unnskyldning for hans uttroskap. Og det vil være stor grunn til å tro at han vil gjøre det samme mot sin neste kjæreste. Er hans offisielle kjæreste virkelig et helttrukkent hespetre, bør man spørre seg hva som feiler mannen som ikke for lengst har dumpet henne til fordel for deg. Som regel har man langt mer å tape enn og vinne på å satse på et slikt prosjekt. Foruten å risikere å møte deg selv i døra når han finner seg enda en 'adspredelse', kan dette opplegget neppe gjøre underverker for din anseelse, ikke minst i jobbsammenheng. ''Moralen min er høy, selv om jeg er forelsket i han, og selv om jeg har et forhold til han.'' Skriver du dette fordi du gjør noe som du frem til nå har ment er galt og føler behov for å forsvare deg overfor både deg selv og andre? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ''Kjemien gnistrer, gjensidig trivsel i hverandres selskap, felles sterke interesser. Holder på å spise hverandre opp når vi har sex. Trygghet og tillit. Perfekt, med andre ord, bortsett fra at han var i et forhold før jeg kom, og han har ikke brutt. Han vil nok ha i pose og sekk, men er for snill, redd for å såre. Hun vet om dette, er rasende, men vil ha han.'' Prøv å se om du kan finne noen selvmotsigelser i dette. 'Trygghet og tillit,' men du vet ikke hvem av dere han vil satse på, om noen. '...er for snill, redd for å såre. Hun vet om dette, er rasende, men vil ha han.' Har han ikke såret henne ganske solid allerede og fortsetter og gjøre det? Er det først og fremst seg selv han beskytter mot ubehaget ved å rydde opp i dette rotet? Ubehaget ved å erkjenne at han har skuffet, såret og vært ganske så drittsekk. Og vær helt ærlig med deg selv: Hvor langt er det egentlig mellom nyforelskelsens 'perfekte match' til hverdagens 'alt for forskjellige'. Å bygge et varig forhold er krevende og fordrer stor viljestyrke og utholdenhet. Om det er et varig forhold du er ute etter, vil du da investere i en mann som alt har vist at han ikke klarer å stå distansen ut. Om din flammes kjæreste ikke er en ekstremutgave av et hespetre finnes det ingen unnskyldning for hans uttroskap. Og det vil være stor grunn til å tro at han vil gjøre det samme mot sin neste kjæreste. Er hans offisielle kjæreste virkelig et helttrukkent hespetre, bør man spørre seg hva som feiler mannen som ikke for lengst har dumpet henne til fordel for deg. Som regel har man langt mer å tape enn og vinne på å satse på et slikt prosjekt. Foruten å risikere å møte deg selv i døra når han finner seg enda en 'adspredelse', kan dette opplegget neppe gjøre underverker for din anseelse, ikke minst i jobbsammenheng. ''Moralen min er høy, selv om jeg er forelsket i han, og selv om jeg har et forhold til han.'' Skriver du dette fordi du gjør noe som du frem til nå har ment er galt og føler behov for å forsvare deg overfor både deg selv og andre? mvh Hei PieLill, takk for svar. Ja, det er akkurat derfor jag skriver, fordi jeg er full av selvmotsigelser. Han har absolutt såret henne, og faren med at han kan gjøre det samme mot meg ser jeg. Jeg vet også at det å bygge et varig forhold er krevende. Jeg er skilt etter mange års ekteskap. Og nei, det er ingen god start at han er utro mot henne. Han har aldri vært utro før, det tror jeg på, har jobbet tett med ham. Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom. Vi har ikke hatt vårt forhold lenge, jeg kan og vil ikke kreve noe. Jeg er på rask veg ut, dersom han ikke velger meg. Jeg blir spist opp av dårlig sdamvittighet. Vil fremdeles være venner med han, siden vi jobber sammen. Det må jo gå. Jeg ser at forbuden frukt sannsynligvis smaker best, kanskje mitt sinne over det han har gjort mot henne vil komme frem sterkere dersom han bryter med henne og satser på meg. Da kan han fort stå uten noen av oss, hypotetisk sett. Jeg vil heller ikke skuffe han. Mulig jeg har behov for å forsvare meg ovenfor meg selv og andre, men moralen min ER høy, og jeg hadde ikke ventet å havne i et slikt føre. Det som gjør vondt, er at vi begge er forelsket og faktisk glade i hverandre, samtidig er vi begge klar over farene her. Dette sliter så mye på meg at jeg ønsker å reise langt bort, lenge. Drømmetenkning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du må prøve å holde deg unna han du nå har et forhold til. Så lenge han ikke er gift og har barn er sjansene større for at han KAN velge deg. Men så lenge du lar ham få i pose og sekk er han fornøyd. Du må gjøre deg selv utilgjengelig og sette krav. Ikke enkelt, men det eneste som KANSKJE hjelper. Det snakkes alltid om at en ikke skal legge seg etter gifte menn, men som oftest er det disse gifte/optatte mennene som legger seg etter single damer, gir de håp om noe mer. Jeg fordømmer deg ikke. Hei trollemor, takk for ditt svar. Den siste setningen din først; ja, det er han som har lagt seg etter meg. Jeg prøver ikke å spille uskyldig, men det er han som har trukket meg med, både jobbmessig og nå på det private plan. Jeg lar meg ikke styre uten skrupler, jeg har satt grenser på flere måter, ikke minst at jeg ikke hopper hver gang han sier hopp (metafor). Jeg tror du har rett, jeg har faktisk merket at du har rett. Når jeg har vært litt utilgjengelig, eller reist på egenhånd, har han litt lett for å bli ekstra ivrig. Faktisk er jeg usikker selv, på hva jeg vil, dersom han blir tilgjengelig på den måten at han bryter med damen. Både fornuften og hjertet mitt vil ha ham, men jeg vil nok kanskje få en frykt pga det han har gjort mot henne, og en slik eventuell frykt vil jeg ikke ha i et forhold. Så takk for refleksjoner, jeg skal prøve å være utilgjengelig, samtidig som døren er ikke på gløtt, men ulåst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei PieLill, takk for svar. Ja, det er akkurat derfor jag skriver, fordi jeg er full av selvmotsigelser. Han har absolutt såret henne, og faren med at han kan gjøre det samme mot meg ser jeg. Jeg vet også at det å bygge et varig forhold er krevende. Jeg er skilt etter mange års ekteskap. Og nei, det er ingen god start at han er utro mot henne. Han har aldri vært utro før, det tror jeg på, har jobbet tett med ham. Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom. Vi har ikke hatt vårt forhold lenge, jeg kan og vil ikke kreve noe. Jeg er på rask veg ut, dersom han ikke velger meg. Jeg blir spist opp av dårlig sdamvittighet. Vil fremdeles være venner med han, siden vi jobber sammen. Det må jo gå. Jeg ser at forbuden frukt sannsynligvis smaker best, kanskje mitt sinne over det han har gjort mot henne vil komme frem sterkere dersom han bryter med henne og satser på meg. Da kan han fort stå uten noen av oss, hypotetisk sett. Jeg vil heller ikke skuffe han. Mulig jeg har behov for å forsvare meg ovenfor meg selv og andre, men moralen min ER høy, og jeg hadde ikke ventet å havne i et slikt føre. Det som gjør vondt, er at vi begge er forelsket og faktisk glade i hverandre, samtidig er vi begge klar over farene her. Dette sliter så mye på meg at jeg ønsker å reise langt bort, lenge. Drømmetenkning. ''Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom.'' Det ville fått meg til å lure på om dette er en berettiget sjalusi eller ikke. Den ryddigste veien ut er kanskje om du sier at du ikke ønsker noe forhold før han har vært singel i f.eks. en måned. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ung mamma!:) Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei PieLill, takk for svar. Ja, det er akkurat derfor jag skriver, fordi jeg er full av selvmotsigelser. Han har absolutt såret henne, og faren med at han kan gjøre det samme mot meg ser jeg. Jeg vet også at det å bygge et varig forhold er krevende. Jeg er skilt etter mange års ekteskap. Og nei, det er ingen god start at han er utro mot henne. Han har aldri vært utro før, det tror jeg på, har jobbet tett med ham. Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom. Vi har ikke hatt vårt forhold lenge, jeg kan og vil ikke kreve noe. Jeg er på rask veg ut, dersom han ikke velger meg. Jeg blir spist opp av dårlig sdamvittighet. Vil fremdeles være venner med han, siden vi jobber sammen. Det må jo gå. Jeg ser at forbuden frukt sannsynligvis smaker best, kanskje mitt sinne over det han har gjort mot henne vil komme frem sterkere dersom han bryter med henne og satser på meg. Da kan han fort stå uten noen av oss, hypotetisk sett. Jeg vil heller ikke skuffe han. Mulig jeg har behov for å forsvare meg ovenfor meg selv og andre, men moralen min ER høy, og jeg hadde ikke ventet å havne i et slikt føre. Det som gjør vondt, er at vi begge er forelsket og faktisk glade i hverandre, samtidig er vi begge klar over farene her. Dette sliter så mye på meg at jeg ønsker å reise langt bort, lenge. Drømmetenkning. Hennes tidligere sinne og sjalusi før han møtte deg kommer sikkert ikke av ingenting... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zoo Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei PieLill, takk for svar. Ja, det er akkurat derfor jag skriver, fordi jeg er full av selvmotsigelser. Han har absolutt såret henne, og faren med at han kan gjøre det samme mot meg ser jeg. Jeg vet også at det å bygge et varig forhold er krevende. Jeg er skilt etter mange års ekteskap. Og nei, det er ingen god start at han er utro mot henne. Han har aldri vært utro før, det tror jeg på, har jobbet tett med ham. Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom. Vi har ikke hatt vårt forhold lenge, jeg kan og vil ikke kreve noe. Jeg er på rask veg ut, dersom han ikke velger meg. Jeg blir spist opp av dårlig sdamvittighet. Vil fremdeles være venner med han, siden vi jobber sammen. Det må jo gå. Jeg ser at forbuden frukt sannsynligvis smaker best, kanskje mitt sinne over det han har gjort mot henne vil komme frem sterkere dersom han bryter med henne og satser på meg. Da kan han fort stå uten noen av oss, hypotetisk sett. Jeg vil heller ikke skuffe han. Mulig jeg har behov for å forsvare meg ovenfor meg selv og andre, men moralen min ER høy, og jeg hadde ikke ventet å havne i et slikt føre. Det som gjør vondt, er at vi begge er forelsket og faktisk glade i hverandre, samtidig er vi begge klar over farene her. Dette sliter så mye på meg at jeg ønsker å reise langt bort, lenge. Drømmetenkning. Hvis han var forelsket og glad i deg, ville han ha gjort det slutt med dama for lenge siden. Sint og sjalu har dama hans all grunn til å være, han gir henne jo gode grunner til det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg hadde valgt bort den opptatte - for min skyld, for hans skyld og for hans partner. For min skyld fordi jeg er uinteressert i noen som kan gå bak ryggen på den de mener de elsker og som mener jeg godt kan være nummer to. Jeg pleier å si, i forhold til kjærlighet og forhold hvor det er flere inne i bildet: "Hvis det er et vanskelig valg, så er det ikke et valg." Det er synd for deg om du har gått hen og fått følelser for noen som ikke vil ha hele deg, men det kommer du over. Når du har kommet over det, så kan du alltids ta en titt på andre beilere. Du må jo være attraktiv som tiltrekker deg så mange, så det er ingen grunn til å løpe som en hundevalp etter en fyr som er opptatt Hei nitty-gritty, takk for ditt svar. Ja, fornuften tilsier at jeg bør velge ham bort, men det er hjertet som gråter, om du skjønner. Jeg vet at jeg er en bagatell i det hele, at det er damen som har det verst. At det er min moral som bør være den rette her, siden hans svikter. Og min, men det skal jeg prøve å rette på. Hadde jeg hatt mistanke om at han gjør dette for sexens del, ville jeg ha "sparket" ham med det samme. Men han har følelser, det er faktsisk slik at han kan nedprioritere sex, bare vi får være sammen. Og jeg har dessverre(?) fått sterke følelser, det er moralen min som ikke bllir overholdt her, jeg er skremt over meg selv, og søker råd hos dere for å se ting klarere. Takk, jeg synes selv det er synd at nær jeg endelig klarer å både forelske meg og stole på en mann, tilnærme meg han på alle måter, og la ham få ta del i mitt mest private - så er det utrolig vondt at han på dette stadiet er forbuden frukt. Egentlig er jeg aldeles monogam av meg, så de andre beilerene føles uaktuelle. Jeg ønsker å være mere frigjort, på den måten at jeg skulle ha klart å velge mer med omhu, utelukkende single menn. Men hjertet mitt har kapret denne mannen. Jo, det er klart det er spennende med disse andre, men når det blir for mye får jeg faktisk en avsmak, jeg orker liksom ikke å involvere meg med de, om du skjønner. Kanskje jeg skulle ha vist "min kjære" alle tekstmeldingene, men det blir jo for dumt. Det blir som å si; se, jeg er attraktiv og kan få alle disse ved å taste ja. På en måte kunne det vært morro å gjort det, men så var det denne moralen da. Dette ble litt tankespinn Men det ligger alvor bak det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fem beilere og en kar som er opptatt? Du er for høy på deg selv og trenger en tur ned på jorda. Hei EnolaGay, takk for ditt svar. Du kan nok ha rett, det er lett å bli høy på seg selv med 5 beilere og en opptatt mann. Tingen er bare at jeg føler meg ikke høy på meg selv, jeg er en jordnær og treig dame. Jeg ønsker ikke noe fra disse andre mennene, ikke engang deres tilnærminger. Jeg er aldri ute på fest, eller andre tilstelninger, bortsett fra private selskaper ca en gang eller to i året. Det hender aldri at jeg tar kontakt med disse mennene, jeg treffer dem helt tilfeldig på butikken, på tur, eller hva det nå måtte være. Disse har holdt på lenge, det er ikke noe nytt. Det er flere også, men de er mer perifere. Kanskje jeg burde blitt høy på meg selv? Men det er jeg ikke, bortsett fra at jeg ser at dette ikke er vanlig hos bekjente. Derfor forteller jeg aldri noen om disse, fordi det høres for dumt ut. Her er jeg anonym (som dere), og kan spørre lettere om slike egentlig hysj-hysj ting. Om dere/du vil oppfatte meg som dum og høy på meg selv av den grunn, er opp til deg/dere. Når det er sagt hadde det vært fint å vite hva det er som får deg til å tro at jeg er høy på meg selv. Er det den setningen du skrev i svaret ditt, eller ligger det mer bak? Jeg skulle faktisk ønske du hadde rett, jeg tror det ville vært en befriende følelse å være høy på seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ''Fem beilere og en kar som er opptatt? Du er for høy på deg selv og trenger en tur ned på jorda.'' Enig med deg... Hei bananflue. Jeg synes det er helt greit at du mener dette, har bare lyst å vite hvorfor? Om du leser mitt svar til EnolaGay, ser du kanskje at jeg skulle ønske jeg var det. Blir faktisk takknemlig for svar, selv om det sikkert blir negativt ladet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/#findComment-3209358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.