Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ''Hun er en flott dame, men han har strevd med hennes sinne og sjalusi lenge før jeg kom.'' Det ville fått meg til å lure på om dette er en berettiget sjalusi eller ikke. Den ryddigste veien ut er kanskje om du sier at du ikke ønsker noe forhold før han har vært singel i f.eks. en måned. mvh Hei igjen, PieLill. Ja, jeg lurer jo mye på det, om det er berettiget, eller om det er slik han sier, et stort (og ubegrunnet) problem. Jeg har selv vært i et ekteskap med en mann av den ekstremt sjalue sorten, så jeg vet jo at slike mennesker finnes (han hadde aldri grunn til å tvile på meg), og disse er vel ikke bare menn. Jeg mener, det finnes nok kvinner også, som er overdrevent/sykelig sjalue. Om hun er en av disse, vites ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pointless Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Dette kan høres dumt ut, men. Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne Drømmemannen min, som er veldig på hugget. Har ikke noe forhold til disse, men de ringer, sender e-mail, sms, og kommer hjem til meg, i håp om mer. Noen ønsker bare sex, noen et fast forhold" Det du sier over her, henger ikke på greip i forhold til det du sier under her. Hvordan vet du at enkelte av dem kun ønsker sex, om du "bare møter dem på butikken en gang i mellom"? "Jeg ønsker ikke noe fra disse andre mennene, ikke engang deres tilnærminger. Jeg er aldri ute på fest, eller andre tilstelninger, bortsett fra private selskaper ca en gang eller to i året. Det hender aldri at jeg tar kontakt med disse mennene, jeg treffer dem helt tilfeldig på butikken, på tur, eller hva det nå måtte være." Ingen menn oppfører seg slik du sier her uten at noe trigger dem. Og jeg tipper at det handler om kun sex, for alle seks (!) menn. Og at du selv gjør et eller annet, kanskje ubevisst (høy på deg selv og tror faktisk at de VIL noe med deg?) for å holde dem gående. Enig med EnolaGay. Det er dessverre noen som er _litt_ for innbilske og tror _litt_ for godt om seg selv... *pjuk* :-p 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Dette kan høres dumt ut, men. Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne Drømmemannen min, som er veldig på hugget. Har ikke noe forhold til disse, men de ringer, sender e-mail, sms, og kommer hjem til meg, i håp om mer. Noen ønsker bare sex, noen et fast forhold" Det du sier over her, henger ikke på greip i forhold til det du sier under her. Hvordan vet du at enkelte av dem kun ønsker sex, om du "bare møter dem på butikken en gang i mellom"? "Jeg ønsker ikke noe fra disse andre mennene, ikke engang deres tilnærminger. Jeg er aldri ute på fest, eller andre tilstelninger, bortsett fra private selskaper ca en gang eller to i året. Det hender aldri at jeg tar kontakt med disse mennene, jeg treffer dem helt tilfeldig på butikken, på tur, eller hva det nå måtte være." Ingen menn oppfører seg slik du sier her uten at noe trigger dem. Og jeg tipper at det handler om kun sex, for alle seks (!) menn. Og at du selv gjør et eller annet, kanskje ubevisst (høy på deg selv og tror faktisk at de VIL noe med deg?) for å holde dem gående. Hei igjen, EnolaGay, og takk for at du gadd å svare meg igjen. Jo, jeg ser hva du mener, og skulle igjen ønske at du hadde rett. Men tekstmeldinger og telefoner med innhold som er meget direkte, alt etter hvem av de som skriver, er ikke til å ta feil av. En av dem er i et forhold, kun ute etter sex. Det sier han selv. Jeg svarer at det er forkastelig i mine øyne, han vet at det ikke er aktuelt. Men disse spørsmålene har jeg fått over flere år, fra ham. Den yngste av disse er ute etter et fast forhold, vil at vi skal flytte sammen, og leve sammen (gifte oss). Ja, det blir søkt. Spesielt når vi ikke engang har kysset, eller gitt klem eller noe. Eldste, vil ha et forhold. Sier det kan nok bli dårlig mottatt i familie pga aldersforskjellen, dersom vi blir et par, slik han ønsker. Jo, jeg treffer dem kun sporadisk, har aldri gjort en avtale med noen av dem. Og nei, jeg _tror_ ikke at de vil ha forhold eller bare sex, de sier selv hva de vil. Så jo, mange menn oppfører seg faktisk slik, uten å bli trigget. Mulig de er ute etter sex alle 6, i så fall er jeg dypt skuffet på den generelle kjærlighetens vegner. Hva er det forresten som får deg til å tro at ingen av dem mener alvor med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Enig med EnolaGay. Det er dessverre noen som er _litt_ for innbilske og tror _litt_ for godt om seg selv... *pjuk* :-p Hei pointless Ser definitivt poenget ditt. Kanskje du skulle fått vært flue på veggen når de kommer på døren min, lest mine tekstmeldinger og e-poster, og overhørt telefonsamtalene. Jeg finnes ikke innbilsk, er som jeg har skrevet tidligere en alminnelig og kjedelig dame. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pointless Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei pointless Ser definitivt poenget ditt. Kanskje du skulle fått vært flue på veggen når de kommer på døren min, lest mine tekstmeldinger og e-poster, og overhørt telefonsamtalene. Jeg finnes ikke innbilsk, er som jeg har skrevet tidligere en alminnelig og kjedelig dame. Egentlig ganske utrolig at du etter å ha fått en slik ugrei kommentar fra meg, klarer å være hyggelig tilbake! :-) Jeg aner jo ingenting om dette her. Det er det jo bare du og de impliserte herrene som vet. Uansett, beklager min ufine kommentar. Håper du finner ut av tingene. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei igjen, EnolaGay, og takk for at du gadd å svare meg igjen. Jo, jeg ser hva du mener, og skulle igjen ønske at du hadde rett. Men tekstmeldinger og telefoner med innhold som er meget direkte, alt etter hvem av de som skriver, er ikke til å ta feil av. En av dem er i et forhold, kun ute etter sex. Det sier han selv. Jeg svarer at det er forkastelig i mine øyne, han vet at det ikke er aktuelt. Men disse spørsmålene har jeg fått over flere år, fra ham. Den yngste av disse er ute etter et fast forhold, vil at vi skal flytte sammen, og leve sammen (gifte oss). Ja, det blir søkt. Spesielt når vi ikke engang har kysset, eller gitt klem eller noe. Eldste, vil ha et forhold. Sier det kan nok bli dårlig mottatt i familie pga aldersforskjellen, dersom vi blir et par, slik han ønsker. Jo, jeg treffer dem kun sporadisk, har aldri gjort en avtale med noen av dem. Og nei, jeg _tror_ ikke at de vil ha forhold eller bare sex, de sier selv hva de vil. Så jo, mange menn oppfører seg faktisk slik, uten å bli trigget. Mulig de er ute etter sex alle 6, i så fall er jeg dypt skuffet på den generelle kjærlighetens vegner. Hva er det forresten som får deg til å tro at ingen av dem mener alvor med meg? Måten du skriver her på får meg til å tro at ingen av dem bryr seg om annet enn sex. Antakelig leser de deg på samme måte. Du virker litt fjern. Og det du sier om at de tar kontakt ut av det blå og sender sms... vel, det kalles i så fall trakkasering og burde anmeldes til politiet. Ikke noe jeg sier når inn til deg her uansett, og måten du snakker på får meg til å svare slemt.Uten å ønske å være det. Så jeg hopper ut av tråden her og ønsker deg lykke til med alt sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Egentlig ganske utrolig at du etter å ha fått en slik ugrei kommentar fra meg, klarer å være hyggelig tilbake! :-) Jeg aner jo ingenting om dette her. Det er det jo bare du og de impliserte herrene som vet. Uansett, beklager min ufine kommentar. Håper du finner ut av tingene. :-) Det var fint sagt av deg, takk skal du ha! Grunnen til at jeg klarte det, er nok at jeg ser det så tydelig selv. Det er derfor jeg ikke tør å snakke med mine venner om dette, fordi jeg vet at det vil bli sett på som innbilskhet - og det ønsker jeg ikke, nettopp fordi jeg ikke finnes innbilsk. Jeg ser på meg selv som en nøytral og kjedelig person, men selvsagt er det hyggelig om andre tenker annerledes - men alt som har med utseende, utståling osv går ikke inn hos meg, preller av. Derimot tar jeg til meg det du skriver, ble stolt og glad for det! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darling Nikki Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Måten du skriver her på får meg til å tro at ingen av dem bryr seg om annet enn sex. Antakelig leser de deg på samme måte. Du virker litt fjern. Og det du sier om at de tar kontakt ut av det blå og sender sms... vel, det kalles i så fall trakkasering og burde anmeldes til politiet. Ikke noe jeg sier når inn til deg her uansett, og måten du snakker på får meg til å svare slemt.Uten å ønske å være det. Så jeg hopper ut av tråden her og ønsker deg lykke til med alt sammen. Uffda, det har ikke vært meningen å vere ufin eller "blåst" - alt går inn av det du og de andre skriver, jeg bare lurte på hvorfor du mente at ingen mener alvor med meg. Litt interessant å vite hvordan det kan være tydelig at jeg faktisk ikke er verdt kjærlighet fra noen av disse, dersom jeg ville "hatt dem". Jo, jeg er nok litt fjern, spesielt når det bli mye å forholde seg til på én gang. Ingen lett sak å forklare alt dette, og å svare på en slik måte som alle kan akseptere. Skulle gjerne visst hva som eventuelt får meg til å bli lest på på den måten, av deg og muligens alle disse 6 mennene. (Om du har rett i dine antagelser). Politianmeldelse er vurdert for en av dem, men foreløpig har jeg ikke gjort det. Skulle også ønske at du ventet med å hoppe av tråden, og si hvordan jeg svarer som gjør at du svare meg slemt tilbake. Når det er sagt, oppfattet jeg ikke dette som direkte slemt, mer en irettesettelse - og det trenger jeg kanskje. Er jo glad for at du ikke ønsker å være slem, men skjønner såpass at det må være noe med meg som gjør at du likevel vurderer det Takker for lykkeønskninger, og beklager samtidig om noe jeg har skrevet ble oppfattet negativt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei igjen, PieLill. Ja, jeg lurer jo mye på det, om det er berettiget, eller om det er slik han sier, et stort (og ubegrunnet) problem. Jeg har selv vært i et ekteskap med en mann av den ekstremt sjalue sorten, så jeg vet jo at slike mennesker finnes (han hadde aldri grunn til å tvile på meg), og disse er vel ikke bare menn. Jeg mener, det finnes nok kvinner også, som er overdrevent/sykelig sjalue. Om hun er en av disse, vites ikke. ''eller om det er slik han sier, et stort (og ubegrunnet) problem.'' Nå har hun all mulig grunn til å være sjalu. Jeg er helt enig med deg i at sykelig og ubegrunnet sjalusi ikke er lett og leve med. For deg fungerer det kanskje bedre å fokusere på egne valg, verdier og egen væremåte fremfor å årsaksforklare dette ut fra tredjeperson. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har vært inne på tanken mang en gang, jeg har spurt han om dette, samt en felles bekjent, og vi har jobbet tett i flere år. Han er ikke typen. På mange måter en "kjedelig" person. Selvsagt kan du ha rett likevel. Det er nok den usikkerheten som begrenser meg, ellers hadde jeg nok vært ivrigere på å få han for meg selv. Men, den typen er jeg ikke Er nok en som holder meg litt i bakgrunnen til området er trygt. Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår. Det er nok fordi han har sagt han vil ut av forholdet. Men slike historier har vi jo hørt før. Så om ikke han gjør alvor av det, trekker jeg meg. ''Så om ikke han gjør alvor av det, trekker jeg meg.'' Har du satt en tidsfrist for dette? Er du sikker på at du ønsker å gå inn i et seriøst forhold via trekantdrama? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei Zoo, takk for ditt svar. Ja, du har nok rett i det dersom det går tid. Jeg vet han er både forelsket og glad i meg (og nei, jeg er ikke innbilsk, faktisk langt i fra), men han er nok en mann av den sorten som kan la ting skure og gå, for å unngå konflikter. Sint og sjalu har hun ikke hatt grunn til å være før akkurat nå. Hun har vært det hele veien, uten at han så mye som har sett ekstra på en annen dame. Forholdet deres har vert over og delvis over mange ganger, nettopp på grunn av hennes hetsing. Hun har "truet" med diverse brudd og andre menn, han var vel begynt å gå lei, lenge før vi innledet vårt slags forhold. ''...men han er nok en mann av den sorten som kan la ting skure og gå, for å unngå konflikter.'' Hvordan tror du det blir å leve med til hverdags? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei Elextra og takk for ditt svar. Det er en gåte for meg også. Grunnen til at jeg lufter dette er at jeg er dønn forvirret over både situasjonen og mine egne refleksjoner. Forholdet vårt har ikke vart lenge, jeg føler det er for tidlig å forvente at han skal bryte opp og hoppe til meg. Derfor er jeg "måteholden", betrakter vårt forhold litt på avstand, og tenker MYE. Slitsomt, fordi det er så enten/eller. Jeg er klar over at det mest fornuftige her vil være å bryte, samtidig trekker han meg inn. Joda, om jeg først klarer å bestemme meg, skal nok dette gå bra. Men så lenge han viser den kjærligheten, og jeg er så fortapt i ham, er fornuft og følelser et dilemma. Men takk, det begynner å demre. ''Grunnen til at jeg lufter dette er at jeg er dønn forvirret over både situasjonen og mine egne refleksjoner. '' En god måte å deforvirre seg selv på er å gå på jakt etter ønsketenkning, selvbedrag, kortsiktighet, luftslott og tunnellsyn hos seg selv. Hvilken fornuft, moral og verdier må du trosse/fortrenge for å tro at dette er greit og kommer til å funke? Hvilke katastrofebilder har du skapt omkring senariet å miste ham? Hvilke enestående 'kjerneverdier' er det du mener du vil miste, kanskje for alltid, om du gir slipp på ham? Noen ganger tenker vi bedre om vi gir følelsene streng beskjed om å holde munn en stund. Og dessuten fratar følelsene beslutnings- og vetorett. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei Lillemus, takk for ditt svar. Jo, jeg har vært inne på tanken, og spurt meg selv om dette. Dessverre får jeg bare vage svar tilbake fra meg selv (), dels fordi det blir en hypotese. Jeg prøver å forestille meg at han gjør det slutt med henne, og velger meg. Jeg ville definitivt hatt blandede følelser, både fordi jeg muligens da stod i en mer risikabel posisjon, og fordi jeg ville nok blitt såret på hennes vegner. Noe jeg allerede er, og har sagt til ham. Han sier at jeg ikke må føle det slik, fordi hun har vert på vei ut av forholdet lenge, men har ikke tatt steget. Han er litt tafatt der, venter på at hun skal bryte ut. Jeg forstår ikke den, det gjør meg i tvil. Samtidig er han en mann til å stole på (på andre måter), og han har aldri fart med løyner. Joda, han gjør i høyeste grad det nå, mot henne. Du ser nok at jeg er forvirret. ''Han sier at jeg ikke må føle det slik, fordi hun har vert på vei ut av forholdet lenge, men har ikke tatt steget. Han er litt tafatt der, venter på at hun skal bryte ut. Jeg forstår ikke den, det gjør meg i tvil. Samtidig er han en mann til å stole på (på andre måter), og han har aldri fart med løyner. Joda, han gjør i høyeste grad det nå, mot henne. Du ser nok at jeg er forvirret.'' Der bør diverse alarmklokker ringe. Å være på vei ut av forholdet, men vente på at hun skal bryte er både feigt og ansvarsfraskrivende. Kan hende at han ikke har fortalt deg rene løgner. Men kan det være at han tilpasser 'sannheten' han serverer deg til det han tror du vil høre? Kan det være at ikke alt han sier er like oppriktig? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 . Kan du virkelig ha kjærestefølelser med alle disse mannfolka...eller klarer du å bare knulle i vei som en annen robot? For meg så blir dette å drive hor...uten å motta penger... Tror ikke denne form for forhold er bra for psyken over lengre tid... ''Kan du virkelig ha kjærestefølelser med alle disse mannfolka...eller klarer du å bare knulle i vei som en annen robot?'' Men kjære vide vene. Det var da også en tolkning av å takke nei til beilere. Like logisk som å beskylde noen for tyveri når de vindusshopper uten en krone i lommeboka. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ''Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne'' Hun skrev dette...og det er nok for meg til å ha min mening... ''"Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne" Hun skrev dette...og det er nok for meg til å ha min mening...'' Jeg er sikker på at om du tar Norges lover absurd ut av sin sammenheng vil du finne at tyveri er påbudt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Dette kan høres dumt ut, men. Jeg har for tiden 5 menn, i tillegg til denne Drømmemannen min, som er veldig på hugget. Har ikke noe forhold til disse, men de ringer, sender e-mail, sms, og kommer hjem til meg, i håp om mer. Noen ønsker bare sex, noen et fast forhold" Det du sier over her, henger ikke på greip i forhold til det du sier under her. Hvordan vet du at enkelte av dem kun ønsker sex, om du "bare møter dem på butikken en gang i mellom"? "Jeg ønsker ikke noe fra disse andre mennene, ikke engang deres tilnærminger. Jeg er aldri ute på fest, eller andre tilstelninger, bortsett fra private selskaper ca en gang eller to i året. Det hender aldri at jeg tar kontakt med disse mennene, jeg treffer dem helt tilfeldig på butikken, på tur, eller hva det nå måtte være." Ingen menn oppfører seg slik du sier her uten at noe trigger dem. Og jeg tipper at det handler om kun sex, for alle seks (!) menn. Og at du selv gjør et eller annet, kanskje ubevisst (høy på deg selv og tror faktisk at de VIL noe med deg?) for å holde dem gående. ''Ingen menn oppfører seg slik du sier her uten at noe trigger dem. '' Tror jeg ville moderert den til "Få menn oppfører seg slik..." Noen menn skjønner faktisk ikke fletta av ordet nei i en slik sammenheng. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 . Beklager...Darling Nikki... Det var ikke meningen å dømme deg... Jeg bare så at du hadde fem mannfolk og den andre karen... ...og da inni mitt hode...så sa det at du hadde sex med alle... Da leste jeg ikke resten...for jeg ble rett og slett kvalm av mine egne følelser... Vet du hvorfor? Jo...fordi jeg selv hadde masse mannfolk i yngre dager...ikke alle disse samtidig...men mange elskere i den tiden som jeg var gift... Årsaken til at jeg drev på slikt var at jeg var seksuellt forvirret fordi jeg hadde ikke kjærestefølelser med han jeg var gift med...han var mer som en bror for meg... Da ble det mer som et "incestforhold"...og jeg var oppdradd slik at jeg ikke skulle si noe...derfor var vi sammen i over 20 år før jeg ble psyk... Og all denne tiden med unormalt sexliv gjorde til at jeg så på meg som et ludder...hore...og som hadde sex med alle... Så beklager...det var ikke meningen å dømme deg, Darling Nikki...det var absolutt ikke min hensikt... Jeg leste bare litt...og trodde at du hadde sex med alle...og håpet at du sluttet med dette så du ikke ødela deg selv med sex med så mange mannfolk...at du ble like psyk som jeg ble pga ødeleggende sexliv... Så beklager igjen... Jeg har i hvert fall lært på at jeg ikke skal svare noen før jeg har lest hele innlegget... =( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 ''Ingen menn oppfører seg slik du sier her uten at noe trigger dem. '' Tror jeg ville moderert den til "Få menn oppfører seg slik..." Noen menn skjønner faktisk ikke fletta av ordet nei i en slik sammenheng. mvh Hehehehehe.. sant. Men FORTSATT bør man gå i seg selv om man greier å pådra seg hele FEM mannfolk med bøyde antenner og kikkertendenser samtidig! ;0p 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hehehehehe.. sant. Men FORTSATT bør man gå i seg selv om man greier å pådra seg hele FEM mannfolk med bøyde antenner og kikkertendenser samtidig! ;0p Jo, det er nærliggende. Men det er også mulig å ha skikkelig uflaks. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3209877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ja, her er det faktisk litt vanskelig for oss monogame kjærringer å gi et fornuftig svar. Jeg er tross alt ikke vant med å ha 5 beilere som er på hugget og kommer hjem til meg fordi de enten har lyst på sex eller et fast forhold. Jeg fatter ikke at noen i det hele tatt klarer å holde så mange "på gress", i tillegg til å ha et forhold til en som er i et forhold med en annen. Situasjonen er for absurd til at jeg klarer å sette meg inn i den. Sorry. Jeg tenkte som deg - at dette er så hinsides både min egen og mine venninners verden, at her har jeg ingenting å bidra med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/3/#findComment-3210222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.