Gå til innhold

Forelsket, og moral

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i utroskapstråder

Jeg har vært inne på tanken mang en gang, jeg har spurt han om dette, samt en felles bekjent, og vi har jobbet tett i flere år. Han er ikke typen. På mange måter en "kjedelig" person. Selvsagt kan du ha rett likevel. Det er nok den usikkerheten som begrenser meg, ellers hadde jeg nok vært ivrigere på å få han for meg selv. Men, den typen er jeg ikke :) Er nok en som holder meg litt i bakgrunnen til området er trygt. Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår. Det er nok fordi han har sagt han vil ut av forholdet. Men slike historier har vi jo hørt før. Så om ikke han gjør alvor av det, trekker jeg meg.

''Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår'' *Host* Du må nok revurdere hva som er 'deg'. Du blir jo ikke tvunget til å ha et forhold til en mann som har dame? Tidligere var kanskje ikke dette deg', men nå er det jo akkurat det som er 'deg'.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

12

• EnolaGay

5

• 100%ull

4

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

''Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår'' *Host* Du må nok revurdere hva som er 'deg'. Du blir jo ikke tvunget til å ha et forhold til en mann som har dame? Tidligere var kanskje ikke dette deg', men nå er det jo akkurat det som er 'deg'.

Godt svar.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...