Gjest Anonym i utroskapstråder Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har vært inne på tanken mang en gang, jeg har spurt han om dette, samt en felles bekjent, og vi har jobbet tett i flere år. Han er ikke typen. På mange måter en "kjedelig" person. Selvsagt kan du ha rett likevel. Det er nok den usikkerheten som begrenser meg, ellers hadde jeg nok vært ivrigere på å få han for meg selv. Men, den typen er jeg ikke Er nok en som holder meg litt i bakgrunnen til området er trygt. Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår. Det er nok fordi han har sagt han vil ut av forholdet. Men slike historier har vi jo hørt før. Så om ikke han gjør alvor av det, trekker jeg meg. ''Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår'' *Host* Du må nok revurdere hva som er 'deg'. Du blir jo ikke tvunget til å ha et forhold til en mann som har dame? Tidligere var kanskje ikke dette deg', men nå er det jo akkurat det som er 'deg'. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/4/#findComment-3210278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 ''Derfor er det kanskje ekstra rart at jeg har gitt meg hen, mens han fremdeles er i et forhold. Det er ikke "meg" i det hele tatt, om du forstår'' *Host* Du må nok revurdere hva som er 'deg'. Du blir jo ikke tvunget til å ha et forhold til en mann som har dame? Tidligere var kanskje ikke dette deg', men nå er det jo akkurat det som er 'deg'. Godt svar. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368235-forelsket-og-moral/page/4/#findComment-3211658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.