Gå til innhold

SMERTER I HÆLEN!

Anbefalte innlegg

Gjest Andy H

Jeg har slitt med smerter ved høyre-hæl i et par år. (2/3 år) Disse smertene kommer og går litt ettersom hva jeg har gjort. Jeg kan f.eks kjenne disse smertene etter jeg har løpt/trent eller når jeg ved et uhell "sparker" hælen inntil noe hardt (for eksempel sengekanten). Når jeg kjenner etter, så kjenner jeg smerter KUN ved høyre-hæl. Det er en grusom smerte som sitter en stund, før den sakte men sikkert forsvinner. Jeg trener ofte, spiller aktiv fotball på fritiden. Normal vekt og høyde. Min mor har også slitt/sliter med noe lignende smerter. Hun har tatt røntgen før, men det ga ingen svar. Hun ble deretter henvist til en fysio. Forskjellen er at hun kjente disse smertene etter at hun "tråkket/falt" på en stein, og kjente smertene først under foten og deretter videreutviklet seg til hælen. Noe jeg IKKE har opplevd eller gjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368285-smerter-i-h%C3%A6len/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...