Gå til innhold

gluchopage og div spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg bruker gluchopage i 5 uker før jeg skal ta pergotime når mensen begynner. Har tatt dette før og ble gravid, men mistet i uke 21.

Kan senaborten ha noe med disse tabelettene å gjøre? Er det større sjanse for å abortere med denne kombinasjonen?

Jeg er lei av å ta masse graviditetstester og vil vente til mensen ikke dukker opp denne gangen. Men kan gluchopage være skadelig dersom jeg er gravid nå? (tar tre tabeletter til dagen)

Jeg har ikke sukkersyke eller andre sykdommer, men ble anbefalt av en spesialist for dette skal vist hjelpe til med å bli fortere gravid?!?!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36834-gluchopage-og-div-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste svaret du fikk fra Mette Moen.

Gjennom 3 ivf-forsøk på riksen har jeg benyttet Metformin/Gluchopage med stort hell (flere og bedre egg) Men jeg har hver gang fått beskjed av legene ved ivf-avd. om å slutte med denne medisinen før egguttak.

Lykke til med pergotimingen deres :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...