Gå til innhold

Hva synes du er greit å kjøpe brukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vile jeg ikke hatt problemer med, men ville nok ikke kjøpt fra ukjente på finn.no.

Det jeg IKKE ville kjøpt brukt er sofaen til Rune Rudberg! :P

''Det jeg IKKE ville kjøpt brukt er sofaen til Rune Rudberg!''

Uurrk. måtte du sette dette på netthinna en sein kveld? Musikken er frastøtende nok, fyren likeså, og så dette bildet?! Trenger en ny sofa, og blei enda meir overbevist om at den skal være ny i ordets rette forstand ;)

Annonse

Gjest segunda

''Det jeg IKKE ville kjøpt brukt er sofaen til Rune Rudberg!''

Uurrk. måtte du sette dette på netthinna en sein kveld? Musikken er frastøtende nok, fyren likeså, og så dette bildet?! Trenger en ny sofa, og blei enda meir overbevist om at den skal være ny i ordets rette forstand ;)

Hvor er det bilde av sofaen? For øvrig ville jeg kjøpt sofaen til fleste personer andre enn RR. Har ikke lyst på sofa som han har hatt seg i.....urk....

Hvor er det bilde av sofaen? For øvrig ville jeg kjøpt sofaen til fleste personer andre enn RR. Har ikke lyst på sofa som han har hatt seg i.....urk....

Kjære seunda! Jeg velger å spare deg for dette bildet jeg fikk servert fra "gode kolleger"..

Jeg er faktisk ganske liberal, men tro meg: jeg handler i miskunn ;-)

Annonse

Se lenger ned - et stativ eller en matte med dingser til å dra i / plukke på for babyen.

http://www.google.no/search?hl=no&rlz=1T4GGLL_noNO405NO405&q=babygym&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=897

Ah...ja det må da være greit å kjøpe brukt!

Gjest tinytiny

Ja, det er en ting jeg syns det er helt greit å kjøpe brukt :o)

Jeg tenker mest hygiene, derfor jeg er usikker. 2 barn har brukt den og "spist" på lekene osv. Hadde nok ikke kjøpt brukt av hvem som helst, men har vurdert det siden det er en venninne. Men fortsatt 2 barn som har siklet på lekene..hehe :-) Tror kanskje det bare er jeg som er overhygienisk til tider, derfor måtte jeg spørre litt om deres meninger her ;-)

Takker for svar!

Gjest sangsol

Jeg tenker mest hygiene, derfor jeg er usikker. 2 barn har brukt den og "spist" på lekene osv. Hadde nok ikke kjøpt brukt av hvem som helst, men har vurdert det siden det er en venninne. Men fortsatt 2 barn som har siklet på lekene..hehe :-) Tror kanskje det bare er jeg som er overhygienisk til tider, derfor måtte jeg spørre litt om deres meninger her ;-)

Takker for svar!

Den kan sikkert vaskes.

Annen sak er at unger har godt av å møte "normalt skitne" omgivelser. Det stimulerer immunapparatet.

Gjest Hulderen

Takker for svar!

Du vasker selvsagt babygymmen godt før bruk.

Barnet kommer til å tygge på leker andre har tygd på i barnehagen, og putte alslags ekle ting i munnen som det finner ute senere, men det er likevel greit å starte med rne ting inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...