Gå til innhold

Er det greit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PåSlep

Da hadde jeg tenkt at de har hatt noe på gang mens du var sammen med eksen din. Mao en dårlig venninne og en dårlig eks. Jeg hadde droppa begge to!

Det kan jeg med sikkerhet si at ikke er sant.

Han har bare henne for å ha noen til han enten får meg tilbake, eller finner noen andre...Men hun tenker noe anet.

Jeg må si jeg er mest skuffet over henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3211778
Del på andre sider

Gjest segunda

Det kan jeg med sikkerhet si at ikke er sant.

Han har bare henne for å ha noen til han enten får meg tilbake, eller finner noen andre...Men hun tenker noe anet.

Jeg må si jeg er mest skuffet over henne.

Jeg vet at det er lett å si, men ikke tenk på det. Du kan ikke gjøre noe med det, og la henne og dem finne ut av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3211780
Del på andre sider

Gjest PåSlep

For 90% av oss, NEI.

Noen få har svært lett for å gå videre og ønske exer og venner lykke til med prosjektet. Resten trekker seg unna og avslutter vennskapet også.

To uker, nærliggende å tenke at de fant hverandre før man avsluttet forholdet...

De har kjent hverandre en god stund. Hun har vært forelsket i han. Men jeg vet at de ikke har hatt noe på gang tidligere.

Hun trengte seg på når har var veldig sårbar. Han var veldig langt nede da det ble slutt mellom oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3211784
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Man ligger unna venners ekser. Men hvis det var du som gjorde det slutt, og venninnen din vet at du er helt ferdig med ham, så kan jeg forstå henne. Hvis hun anser ham som sin store kjærlighet, og ikke vil risikere at han blir snappet av noen andre, så er det ikke rart hun slår til. Det er slutt, du har ikke krav på ham lenger. Det hadde vært mye verre om hun prøvde seg mens dere fortsatt var et par.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3212393
Del på andre sider

Gjest PåSlep

Man ligger unna venners ekser. Men hvis det var du som gjorde det slutt, og venninnen din vet at du er helt ferdig med ham, så kan jeg forstå henne. Hvis hun anser ham som sin store kjærlighet, og ikke vil risikere at han blir snappet av noen andre, så er det ikke rart hun slår til. Det er slutt, du har ikke krav på ham lenger. Det hadde vært mye verre om hun prøvde seg mens dere fortsatt var et par.

''Men hvis det var du som gjorde det slutt, og venninnen din vet at du er helt ferdig med ham, så kan jeg forstå henne.''

Selv om det er slutt, så betyr ikke det at man er ferdig med forholdet. Det var ett "nødvendig" brudd om man kan kalle det slik. Jeg elsket han og var fortsatt forelsket i han, men av ulike årsaker var jeg nødt til å gjøre det slutt. Det var en ekstremt tung avgjørelse for meg å ta.

Hun viste godt at dette såret meg. Samtidig som "alle andre" fortalte henne hvor vanskelig dette var for meg.

Hun fortalte meg at hun var lei seg for å såre meg, men at hun valgte å satse på han.

''Det er slutt, du har ikke krav på ham lenger.''

Jeg er enig i at jeg ikke har krav på han. Men syns dette er en veldig vanskelig situasjon.

''Det hadde vært mye verre om hun prøvde seg mens dere fortsatt var et par.''

Vel, det kan diskuteres. Hun har prøvd seg tidligere. Noe hun ikke vet at jeg vet. Både min x og felles venner har bekreftet dette. Samtidig så vet jeg at min x ikke har vært borti henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3212465
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Men hvis det var du som gjorde det slutt, og venninnen din vet at du er helt ferdig med ham, så kan jeg forstå henne.''

Selv om det er slutt, så betyr ikke det at man er ferdig med forholdet. Det var ett "nødvendig" brudd om man kan kalle det slik. Jeg elsket han og var fortsatt forelsket i han, men av ulike årsaker var jeg nødt til å gjøre det slutt. Det var en ekstremt tung avgjørelse for meg å ta.

Hun viste godt at dette såret meg. Samtidig som "alle andre" fortalte henne hvor vanskelig dette var for meg.

Hun fortalte meg at hun var lei seg for å såre meg, men at hun valgte å satse på han.

Jeg er enig i at jeg ikke har krav på han. Men syns dette er en veldig vanskelig situasjon.

Vel, det kan diskuteres. Hun har prøvd seg tidligere. Noe hun ikke vet at jeg vet. Både min x og felles venner har bekreftet dette. Samtidig så vet jeg at min x ikke har vært borti henne.

Jeg skjønner at du syns situasjonen er vanskelig. Og at venninnen din prøvde seg på ham mens dere var et par er uilgivelig. Der har du grunn til å kutte henne ut.

Men det å gjøre det slutt med noen, åpner opp for at andre kan overta ham, selv om det var aldri så nødvendig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3212635
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over svarene du har fått fra flere her. Det er som du sier mye følelser som dukker opp ved et brudd. De færreste er så ferdig med exen sin at de synes det er greit og se venninnen sin ta over. Det var iallfall det jeg trodde.

Jeg trodde også at de fleste anså exene til veninne sine som of market for å si det sånn.

I mitt hode, blir det iallfall... Slikt gjør man bare ikke.

Hadde det vært lenge siden bruddet, eller dere bare kort hadde vært sammen så hadde jeg forstått det bedre.

Men dere har jo tross alt vært sammen i mange år.

Føler med deg, og forstår deg veldig godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3212747
Del på andre sider

Gjest PåSlep

Veldig spesielt. Og lite omtenksomt.

Men siden det var du som gjorde det slutt så burde det ikke være et stort problem for deg.

''Men siden det var du som gjorde det slutt så burde det ikke være et stort problem for deg.''

Ja, det var jeg som gjorde det slutt. Men det betyr ikke automatisk at man er ferdig med fyren. Det var en ekstremt tung avgjørelse for meg å ta. Jeg hadde fortsat store følelser for han. Men bruddet var nødvendig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368456-er-det-greit/#findComment-3212952
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...