Gå til innhold

På samme sted et år etter...

Anbefalte innlegg

Gjest på stedet hvil

Jeg har hatt et turbulent forhold til kjæresten min det siste året, der han har vært usikker på sine følelser for meg og ikke ville satse 100 %, jeg brøt kontakten med han fordi jeg ikke orket å gå rundt uten å føle meg god nok og i et "avhengighetsforhold" til han fordi jeg hadde sterkere følelser enn han. etter at jeg brøt tok han kontakt og var veldig interessert, jeg var skeptisk men gikk etter et par måneder med på å prøve på nytt og følelsene kom tilbake. Jeg var svært så fornøyd og følte at det som manglet fra hans side forrige gang var på plass nå. Så får jeg nå beskjed at han ikke vil satse på et forhold fordi han skal flytte til en annen by pga jobb om et par måneder, - delvis fordi han ikke tror det kommer til å fungere med et avstandsforhold når han flytter, selv for kort tid, delvis fordi han er usikker på følelsene sine (som nok kommer av at han holder tilbake og er redd for å bli såret pga et event brudd om noen måneder når han flytter). Han foreslår at vi kan fortsette å treffes som før, men at vi ikke er et par og at begge er klar over at det ikke blir noe mer når han flytter. Uaktuelt for meg, jeg vil ha en som vil ha meg hele tiden, ikke bare på månedsbasis!

Så da er jeg på samme sted som for et år siden, lei meg for samme mann av samme begrunnelse. På stedet hvil:( Men nå har jeg lært, ikke om jeg tar han tilbake nå, jeg fortjener bedre.

Håper jeg kommer meg raskt over dette (igjen), det er så slitsomt og unødvendig. Men jeg gråter likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368474-p%C3%A5-samme-sted-et-%C3%A5r-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Han har kastet bort et år av tiden din. Det er tydelig at han liker deg best når han ikke er trygg på deg, når han må kjempe om å få deg. Straks du er hanket inn, blir han usikker på sine følelser. Jeg syns du gjør det rette som nå bryter, ikke tillat at du skal være et tidsfordriv for ham mens han venter på flytting.

Du må regne med at han igjen vil kjempe for å få deg tilbake når du nå bryter ut. Så hold fast ved beslutningen din: Ikke ta ham tilbake. Da kommer du raskere over ham.

Gjest på stedet hvil

Han har kastet bort et år av tiden din. Det er tydelig at han liker deg best når han ikke er trygg på deg, når han må kjempe om å få deg. Straks du er hanket inn, blir han usikker på sine følelser. Jeg syns du gjør det rette som nå bryter, ikke tillat at du skal være et tidsfordriv for ham mens han venter på flytting.

Du må regne med at han igjen vil kjempe for å få deg tilbake når du nå bryter ut. Så hold fast ved beslutningen din: Ikke ta ham tilbake. Da kommer du raskere over ham.

Takk for bra svar!

Det er sant, jeg har kastet bort mye tid og mange bekymringer på han.. Akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få det like bra med andre - i de gode periodene har vi det veldig bra. Men disse tankene går vel over, må bare fokusere på at jeg fortjener en som vet han vil ha meg hele tiden og prøve å motstå han!

Gjest på stedet hvil

Men det du skriver tyder jo nettopp på at du ikke er på stedet hvil! :-)

Med vennlig hilsen

Vel, jeg føler i alle fall jeg er på stedet hvil. Samme mann, samme situasjon, samme usikkerhet. Jeg er kanskje litt mer glad i han nå enn jeg var, de gode periodene var gode.

Vel, jeg føler i alle fall jeg er på stedet hvil. Samme mann, samme situasjon, samme usikkerhet. Jeg er kanskje litt mer glad i han nå enn jeg var, de gode periodene var gode.

Nei, for du skrev dette:

''

Så da er jeg på samme sted som for et år siden, lei meg for samme mann av samme begrunnelse. På stedet hvil:( Men nå har jeg lært, ikke om jeg tar han tilbake nå, jeg fortjener bedre.''

Du har lært! Da er du ikke på stedet hvil! Da har du kommet mye lengre enn for et år siden!

Med vennlig hilsen

Annonse

''Så da er jeg på samme sted som for et år siden, lei meg for samme mann av samme begrunnelse. På stedet hvil:( Men nå har jeg lært, ikke om jeg tar han tilbake nå, jeg fortjener bedre.''

Hold fast på det.

''Håper jeg kommer meg raskt over dette (igjen), det er så slitsomt og unødvendig. Men jeg gråter likevel.''

Selvfølgelig er det vondt. Vil det hjelpe deg å tenke på alt du har blitt spart for ved at dette kom til overflaten igjen såpass fort?

Lykke til videre.

mvh

Takk for bra svar!

Det er sant, jeg har kastet bort mye tid og mange bekymringer på han.. Akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få det like bra med andre - i de gode periodene har vi det veldig bra. Men disse tankene går vel over, må bare fokusere på at jeg fortjener en som vet han vil ha meg hele tiden og prøve å motstå han!

''Akkurat nå ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få det like bra med andre - i de gode periodene har vi det veldig bra. Men disse tankene går vel over, må bare fokusere på at jeg fortjener en som vet han vil ha meg hele tiden og prøve å motstå han!''

Tenk deg slike gode perioder uten dilldallavbrudd.

Alle forhold av litt varihet vil selvfølgelig innebære tøffe tak iblant. Men du har helt rett i at det surret som han holder på med ikke er noe man skal leve med. Du fortjener langt bedre.

Tenk på et fornyet forhold med ham som noe like absurd som å rane en bank eller låne 10 mill. kroner for å bo på luksushotell.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...