Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så heldig du er som opplever spennende ting med jobben! Da fokuserer du på dette og ikke det som er kjipt. Det er dette som er hemmeligheten bak det å føle at livet er ok og bra ;)

Ja, jeg prøver!! Dette på jobb holdt på å gå i vasken, og da tryglet jeg og lovet at jeg ville glemme HAN om jeg bare fikk til dette. Men jeg sliter med å holde det jeg bestemmer meg for... Dessverre... Argh. På et eller annet tidspunkt må dette snu - håper jeg...

Fortsetter under...

Gjest ikke vik nå

Takk for svar! Så bra at det ordnet seg for deg!

Jeg prøver å tenke sånn - at det vil bli bedre på sikt å bryte. Men tenk hvis ikke... -Hvis dette er muligheten til å få familie og et ok liv. Topp tror jeg det ikke blir. Vi må selge hus hvis vi bryter helt og bare tanken på det gir meg kalde føtter.

Husk når en dør lukker seg åpnes mange andre :-)

Var litt i samme situasjon selv med et dårlig forhold jeg var på vei ut av

og en jeg hadde noe på gang med som også var i et dårlig forhold, men han kom seg jo aldri ut, det var alltid en unnskyldning, og da jeg endelig fikk ut fingeren, nei da skulle han i alle fall ikke ut... tror han var redd for å gi slipp på det trygge.

Så jeg ga opp begge - og det er jeg inderlig glad for.

Ja, jeg prøver!! Dette på jobb holdt på å gå i vasken, og da tryglet jeg og lovet at jeg ville glemme HAN om jeg bare fikk til dette. Men jeg sliter med å holde det jeg bestemmer meg for... Dessverre... Argh. På et eller annet tidspunkt må dette snu - håper jeg...

Det snur - hvis du VIL at det skal snu ;)

Husk når en dør lukker seg åpnes mange andre :-)

Var litt i samme situasjon selv med et dårlig forhold jeg var på vei ut av

og en jeg hadde noe på gang med som også var i et dårlig forhold, men han kom seg jo aldri ut, det var alltid en unnskyldning, og da jeg endelig fikk ut fingeren, nei da skulle han i alle fall ikke ut... tror han var redd for å gi slipp på det trygge.

Så jeg ga opp begge - og det er jeg inderlig glad for.

Fint det ordnet seg for deg! - håper jeg vil oppleve det samme snart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...