Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sluttet 1 nov. 2010:0) noen spurte meg forleden , om jeg følte meg i mye bedre form nå?

Nei, det gjør jeg faktisk ikke! Er overhodet ikke fristet til å begynne å røyke igjen,men har fått dårlig helse isteden!

Lagt på meg 15 kg , er kortpustet...mener selv at jeg ikke spiser noe mere enn før!

Drikker overhodet ikke alkohol eller brus og heller ikke søtsaker.

Men ,det blir en pose fredagsmix av og til!

Har trøbbel med å gå turer,da får jeg vondt i kneet!

Sitter jeg i ro..får jeg vondt i hælene når jeg går igjen!

Benet verker også om natta! Jeg vet at slanking er eneste

utvei, men har ikke fått reva i gir ennå! Blir skikkelig forbanna

på meg selv!

Noen som har noen enkle starttips til meg, blir jeg glad!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368511-fremdeles-r%C3%B8ykfri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 10.10.10

Ikke finn på alle unnskyldningene :o) kom deg ut å gå, kanskje vondten i kneet går over etterhvert.

Ha i bakhodet at det kommer flere og flere kiloer på om du ikke gjør noe NÅ. Jeg vet det, har vært der selv ....

Men du er kjempeflink med røykeslutten da :o)

Jeg hadde 10 måneder som røykfri tidligere i måneden her.

I sommer har jeg tenkt litt på røyk ... hatt veldig lyst på innimellom, men har holdt meg unna *klapper meg selv på skulderen*.

MEN jeg er ordentlig fortvila over at jeg har mistet luktesansen og smakssansen ..... alle andre har jo fått forsterket disse sansene sine, mens mine har blitt borte .... fortvilende :o(

• 4 uker senere...

Ikke finn på alle unnskyldningene :o) kom deg ut å gå, kanskje vondten i kneet går over etterhvert.

Ha i bakhodet at det kommer flere og flere kiloer på om du ikke gjør noe NÅ. Jeg vet det, har vært der selv ....

Men du er kjempeflink med røykeslutten da :o)

Jeg hadde 10 måneder som røykfri tidligere i måneden her.

I sommer har jeg tenkt litt på røyk ... hatt veldig lyst på innimellom, men har holdt meg unna *klapper meg selv på skulderen*.

MEN jeg er ordentlig fortvila over at jeg har mistet luktesansen og smakssansen ..... alle andre har jo fått forsterket disse sansene sine, mens mine har blitt borte .... fortvilende :o(

Hei!

Litt treg av meg:o) Du...jeg går faktisk tur hverdag,selv om jeg har skikkelig vondt i benet! Har vært hos lege og går nå på betennelsestabletter! Det hjelper men har også fått cortison på blåresept som jeg skal ta,hvis tabl. ikke hjelper. Så vi får se det an!

At du har mistet smak/luktesansen hørtes litt merkelig ut, trodde det var omvendt!

Slankingen min går det dårlig med ,er ikke motivert enda.Men jeg spiser mindre brød-poteter .Skjønner egentlig ikke ,hva mer jeg kan kutte ned på! når jeg hverken drikker brus eller alkohol ikke spiser snop!

Kansje det er genene fra Fars side? de var kraftige plugger alle sammen:o)

snart 11 mnd uten røyk. nå må jeg vel ha godt meg til? Du er flink du også . :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...