Gjest elieser Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 For 4 mnd siden oppdaget eg under dusjing etter trening at den høgre brystvorta mi hadde trekt seg inn det var eit hull der brystvorta skulle vere eg prøvde å få den ut igjen klarte det delvis men den trekte seg tilbake nå er den vendt innover. Eg var til lege der fant legen ikkje noke unormalt i eller utenpå bryst. Eg blei sendt på mammografi, Der fant dei heller ingen ting, bilder fra tidligere mammografi blei samanlikna var ingen forskjell. Eg er 57 år har følgt mammografiprogamm anna kvart år sidan eg var 50 år.Var sist for 1 år siden. Slappe ikkje heilt av ka anna kan der vere og ka skal eg gjer. Kan det vere ufarlig. Når eg les om det står det kun om kreft. Har tatt ein del blodprøver tidligere alt ok men kanskje litt høg ferritin den var 166. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368530-innsunket-brystvorte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.