Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er et par på 46 år ja vi vet vi er litt oppi årene.men jeg lurer,

var på Aker etter 2 år med prøving og fikk beskjed om at alder på oss ,og overvekt på meg spilte en stor rolle da vi ikke lyktes.

nå er jeg på livstilsendring og har gått ned noen kilo,og mere blir det,er det sjans for å bli gravid nå ,hva spiller mest inn?alder eller overvekt?bare lurer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368534-kan-vi-bli-gravide-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du var yngre var det overvekten som spilte mest inn, nå tipper jeg det er alderen som veier tyngst i forhold til utfordringer med å bli gravid. Men for all del, det har skjedd før, så bare prøv. Håper bare du klarer å se på det som en super bonus om du klarer å bli gravid, og ikke som et stort nederlag hvis du ikke blir det... Vet det er vanskelig å la være når man har slike håp og drømmer.

Når du var yngre var det overvekten som spilte mest inn, nå tipper jeg det er alderen som veier tyngst i forhold til utfordringer med å bli gravid. Men for all del, det har skjedd før, så bare prøv. Håper bare du klarer å se på det som en super bonus om du klarer å bli gravid, og ikke som et stort nederlag hvis du ikke blir det... Vet det er vanskelig å la være når man har slike håp og drømmer.

tusen takk Zipper

ja det er klart vi gjør.og tar det som en bonus:O)takk for seriøst og bra svar,,tolket det dithen jeg og men artig å høre hva andre sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...