Gå til innhold

Har du hatt sex med en dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det drømmer jeg om. Jeg er ikke lesbisk, men liker å forsøke nye ting.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Mary Poppins

5

• Dorthe

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke testet det, men kunne gjerne prøvd det men ville hatt en mann der også.

Skrevet

Ikke mange som har turt å svare på om de har hatt eller vil ha sex med ei dame. Men jeg tør og har hatt sex med damer, mange ganger og kommer til å ha det forhåpentligvis flere ganger i årene som kommer også:-)

En ting til, jeg liker det veldig godt.

Skrevet

Jeg har fantasert om det og kan tenne på det i fantasien. Jeg har aldri prøvd, for når jeg tenker på en kvinnes underliv og at jeg skal holde på der i RL så er det en fullstendig avtennende tanke. Pussige greier.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ikke mange som har turt å svare på om de har hatt eller vil ha sex med ei dame. Men jeg tør og har hatt sex med damer, mange ganger og kommer til å ha det forhåpentligvis flere ganger i årene som kommer også:-)

En ting til, jeg liker det veldig godt.

Jo, det tør jeg å svare på ;o) Jeg har ikke hatt, jeg kommer ikke til å ha og har aldri hatt lyst :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja. Anbefales :-)

Hø hø :-)

Skrevet

Jo, det tør jeg å svare på ;o) Jeg har ikke hatt, jeg kommer ikke til å ha og har aldri hatt lyst :-)

Men det er tøffere å si at man har hatt eller har lyst:-)

Skrevet

Jeg har ikke hatt det, men kjenner flere som har forsøkt en gang og latt det være med det :o)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg velger å være ærlig fremfor tøff :-)

Skrevet

Jeg velger å være ærlig fremfor tøff :-)

Jeg er begge deler:-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg er begge deler:-)

Ok da :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Tråden tok av bare jeg sto frem i lyset:-)

Ja, hele to stykker turde å svare ja. Pussig:-)

Skrevet

Er det nå jeg skal stå frem som den ene tøffe som sier ja det har jeg hatt?;) Dog kun i forbindelse med trekant,, men det tells vel likevel;-)

Skrevet

Er det nå jeg skal stå frem som den ene tøffe som sier ja det har jeg hatt?;) Dog kun i forbindelse med trekant,, men det tells vel likevel;-)

Telles det da?

Skrevet

Ja, hele to stykker turde å svare ja. Pussig:-)

Ja, men det var flere som plutselig svarte i tråden nå etter at den har vært død lenge:-)

Skrevet

Hehe, bombe...

Men finner du ikke en mann neste gang så si i fra.....du og jag poppinsen....du og jag...hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...