Gå til innhold

Har du hatt sex med en dame?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Mary Poppins

5

• Dorthe

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ikke mange som har turt å svare på om de har hatt eller vil ha sex med ei dame. Men jeg tør og har hatt sex med damer, mange ganger og kommer til å ha det forhåpentligvis flere ganger i årene som kommer også:-)

En ting til, jeg liker det veldig godt.

''har hatt sex med damer, mange ganger og kommer til å ha det forhåpentligvis flere ganger i årene som kommer også:-)''

Neimden mrxx, da, sex med damER i årene som kommer? Trodde du var en enkvinnes-mann! :-)

Gjest foretrekker mannfolk med stor ....

Nei, og jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med noen andre enn mannen min. Ville ikke helt visst hva jeg skulle ha gjort med ei dame. :)

Ikke jeg heller, dessuten hadde jeg følt meg forlegen...

Og en annen ting er at jeg ikke hadde klart å vise meg ute etter det, nesten så folk kan lese på meg hva jeg har gjort...

og kanskje jeg ser på andre jenter og tenker sex... og tenker - oi tenk om hun kan lese mine tanker...

Nei, foretrekker menn ja :-)

Gjest foretrekker mannfolk med stor ....

Jeg har fantasert om det og kan tenne på det i fantasien. Jeg har aldri prøvd, for når jeg tenker på en kvinnes underliv og at jeg skal holde på der i RL så er det en fullstendig avtennende tanke. Pussige greier.

Jeg tenker litt på det med underliv og,.. ikke søren om jeg skulle orka å fikle med andre kvins sine underliv... eller bli fikla....

Pupper er fine de,

men underliv??? nei, foretrekker utvendige - dvs mannfolkunderliv ;-)

Men det er meg da :)

Annonse

''har hatt sex med damer, mange ganger og kommer til å ha det forhåpentligvis flere ganger i årene som kommer også:-)''

Neimden mrxx, da, sex med damER i årene som kommer? Trodde du var en enkvinnes-mann! :-)

Hysj morsan, jeg prøvde å skryte på meg litt.

Gjest pointless

Jeg har aldri hatt lyst til det og kommer aldri til å ha. Jeg er så heterofil som det går an. Jeg forstår ikke slike eksperimenter hvis man ikke er lesbisk.

''Jeg har aldri hatt lyst til det og kommer aldri til å ha. Jeg er så heterofil som det går an. Jeg forstår ikke slike eksperimenter hvis man ikke er lesbisk.''

Som jeg skulle sagt det selv.

Ja, en gang i mine unge år. Hadde da fantasert om det en stund, men fant ut at det ikke ga mersmak. Nå kan jeg fortsatt fantasere om det innimellom uten at jeg ønsker å prøve det igjen.

Egentlig en ganske grei erfaring å gjøre seg, for da vet jeg at fantasier gjerne kan forbli fantasier uten at det er noe man absolutt må realisere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...