Gjest Stor mann,lite fiber? Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har jobbet som sjafør på t-banen i Oslo fra 1981-99.Det ble mye kaffe og dårlige matvaner.Jeg bodde på landet,så det ble mye bilkjøring. Kan dette påvrke hvordan endetarmen fungerer? Den skal så vidt jeg vet bare fjerne vann.Må bytte underbukse ofte da det kan være vanskelig å holde seg helt ren hele tiden. Lurer også på om det er nomalt å gå på toalettet ofte,da mener jeg mer en 2 ganger om dagen,og at det kommer ganske lite. Spiser mye frokostblanding,og Weetabix er min favoritt.Spiser kun kneippbrød,og jeg får i meg både fisk og kjøtt.Kunne ha spist mer grønnsaker og frukt.Høres det ut som jeg har nok eller for lite fiber i kosten? Toalettbesøket går stort sett altid meget fort.En gang om dagen kommer det mer.Ofte da om morgenen. Er dette normalt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368787-slapp-muskel-ved-endetarmen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.