Hilsen fra lille meg Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Hei! Er ei jente på 17 år. I det siste har jeg begynt å lure på om jeg kan ha en soppinfeksjon i underlivet (som det så fint heter). Jeg er jomfru så jeg kan ikke ha en kjønnssykdom. Har "alltid" hatt mye utflod, og den har luktet litt. I det siste har jeg kjent lukten mer og mer. Det er ikke fiskelukt, slik jeg har hørt sopp vært beskrevet. Det lukter ganske sterkt, men det er vanskelig å beskrive akkurat hva det lukter. Utfloden er blank/ hvitaktig og jevn. Mensen er som normalt. Trenger jeg å gå til lege? (vil helst unngå dette...) Kan lukta minske hvis jeg bruker intimsåpe? (jeg tror egentlig ikke det er noe galt, men lukta plager meg litt) Hilsen meg 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 14. oktober 2001 Skrevet 14. oktober 2001 Det lyder som normal utflod, den lukter syrlig pga melkesyrebakterier. Den blir rikeligere, blank og seig i tiden etter mensen frem til eggløsning (to uker før neste mens). Du kan bruke vanlig såpe (det tåler de fleste, men selvsagt kan du også bruke intimsåpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.