Gjest Frustrert 73 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har vært samboer i 5 år-han har 2 barn,jeg har ett barn og vi har ei tulle på snart 3 år sammen. Det har vært litt vanskelig i forhold til mine,dine og våre barn-noe jeg mener er mangel på kommunikasjon,som også er et av problemene vi har. Men det hele startet vel når min samboer byttet jobb og var veldig lite hjemme,mens jeg var hjemme og tok meg av alt og alle.etter 2 år mistet han den jobben og jeg fant etterhvert ut han hadde kontakt med ei på msn(han sier det er ei som han kan snakke med,men det er jo ikke det,så lenge all kontakt er msn).Han sa dette hadde vart en mnd.men det kom etterhvert frem at de hadde hatt sporadisk kontakt i alle de årene vi har vært sammen...Han har vært veldig av og på om han ønsker å fortsette forholdet vårt og i den forbinnelse,ringte jeg henne for å høre hva ho hadde å si om dette-ho var veldig koselig og sa at hun ønsket at vi skulle få til dette og det var noe ho hadde sagt til min samboer også.(dette er nå 1 år siden).jeg prøver å forstå og tilgi,men det er ikke så lett når jeg ser at han fortsetter-det hadde nå gått 5 mnd siden de hadde kontakt også ser jeg nå at han har sendt mld,når han var på fest i helgen:( Vi lånte litt ekstra penger rett før sommeren,for å gjøre ferdig ting med huset også går det bare noen uker også orker han ikke å ha det sånn lenger. "Sånn"da mener jeg at vi ikke sier eller gjør noe særlig sammen,men sånn blir det jo,når han ikke klarer å prate og jeg ikke vet om jeg kan ta på han(noe jeg ønsker og trenger veldig).Han vil gjerne ha sex med meg,men jeg vil ikke føle at han bruker meg-han sier at han føler at han ikke har de rette følelsene for meg. Jeg er bare frustrert,for siden han sliter med kommunikasjon,får jeg aldrig svar på hva som egentlig er feil og hvorfor han ikke ønsker dette mer-han sier bare vet ikke,huff og herregud. Jeg har foreslått at vi kan gå på kurs,for å få hjelp,men det vil han ikke-tror han er redd for det at vi skal snakke med andre Jeg er veldig sliten av dette og har det ikke bra,men vet ikke hva jeg skal gjøre-mange tenker sikkert,kom deg vekk,men det er ikke så lett for meg. Jeg vet at gresset ikke er noe grønnere på den andre siden,så da ønsker jeg heller og jobbe og prøve det man kan for det man har. Noen som har opplevd noe lignende og har noen råd/tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368886-finnes-det-h%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Legg inn avsnitt når du skriver, lettere å lese = flere svar. Han virker som han bruker mer av energien sin på den andre damen enn på forholdet. Personlig ville jeg avsluttet forholdet. Han er ikke synlig interessert i å gjøre ting bedre selv. Men glad i å klage.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368886-finnes-det-h%C3%A5p/#findComment-3216466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det virker som om fortroligheten og tryggheten dere imellom er satt på prøve og at han der dårlig til å bekrefte at det er forholdet til deg han vil ha at det gjør livet ditt vanskelig. Slik du beskriver det trenger dere hjelp for å komme videre og for at dere skal få bedret kommunikasjonen. Det er mulig familierådgiving er det rette. Han må skjønne at signalene han sernder er så uklare og tvetydige at det gjør deg usikker og lite lykkelig. Derfor synes jeg du kan kreve at han gjør sitt for å løse opp knutene og er villig til å finne ut av kommunikasjonsproblemene. Det er også mulig at et såkalt PREP-kurs som du finner informasjon om her; http://www.modum-bad.no/kurs_og_seminarer også kan være et sted å starte. Der skal dere ikke utlevere hverandre og hva dere sliter med, bare få gode råd om hvordan kommunisere og få litt mer forståelse for hvordan kranglemønster kan løses opp i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368886-finnes-det-h%C3%A5p/#findComment-3220629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.