Gå til innhold

Lukter honning når jeg nyser

Anbefalte innlegg

Gjest Sneezeman

Hei! Jeg har et spørsmål ingen har klart å svare på.

Stort sett alltid når jeg nyser kjenner jeg en sterk lukt av honning i rommet. Andre personer merker det også, samboeren min merker det med en gang. Selv på andre siden av rommet.

Jeg har googlet litt og finner mange med det samme, men ingen svar på hva det skyldes. Noen av teoriene går på ketose og diabetes. Jeg har verken diabetes og er ikke i ketose.

Så hva i all verden er dette? Jeg innbiller meg det startet for rundt et år siden. Kan i hvert fall ikke huske å ha hatt det før.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368908-lukter-honning-n%C3%A5r-jeg-nyser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig at det er en allergisk reaksjon. Jeg opplever det samme i pollensesongen. Jeg kan innstille meg på hvorfor jeg nyser. Fornemmelse av honning er definitivt et signal om allergisk reaksjon for meg. Det gir meg indikasjon om at jeg må ta antihistaminer.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...