Gå til innhold

Kan menn evt kvinner svare meg på dette

Anbefalte innlegg

Gjest hånd hjelperen

Har vært gift i mange år, og nå synes det som om mannen min helst vil ha oral sex, og håndhjelp framfor samleie. Har vel alltid likt det, men også samleie i tillegg. Er dette normalt?? er det bedre med overnevnte? Blir kanskje mer følsomt enn inn i en vagina?

Fortsetter under...

Har du født barn? Jeg tenker at det kan hende du har blitt litt vid, og at han kjenner mer ved suging eller runking. I så fall kan det kanskje hjelpe å gjøre knipeøvelser. Uansett ville jeg tatt opp dette med mannen min om jeg var deg:)

Gjest Motivasjon

Kan det hende at han er i dårlig fysisk form? Mannen min har vanligvis ikke fysisk utholdenhet til å gjennomføre et samleie på vanlig måte helt til han får utløsning.

''Mannen min har vanligvis ikke fysisk utholdenhet til å gjennomføre et samleie på vanlig måte helt til han får utløsning'' Seriøst? I såfall burde han ha verdens beste motivasjon til å trene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...