Gå til innhold

kjønnsykdommer og hiv...?

Anbefalte innlegg

Gjest nå blir jeg søvnløs!

For 3 uker siden gjorde jeg noe som jeg nå begynner å angre veldig på. Jeg hadde ubeskyttet sex med en mann jeg var veldig forelsket i og stolte på. I ettertid har jeg blitt kjent med opplysninger om denne mannen som setter alt i et nytt lys. Han er visst en notorisk rundbrenner!

Jeg tenkte kun på mulig graviditet, men det var sikker periode, og jeg tok i tillegg angrepille, så jeg mente jeg var safe.

Etter sexen hadde jeg en del plager fra underlivet. Jeg begynte å tenke kjønnsykdommer. Jeg leste også om bakteriell ubalanse i underlivet på internett og at det kunne gi de symptomene som jeg hadde. Det hadde jo vært en ny sexpartner inne i bildet. Jeg kjøpte en reseptfri kur på apoteket, og nå er plagene borte.

Ca. 2 uker etter sexen hadde jeg en anelse vondt i hals og bihuler... Det ble bra igjen av seg selv etter en 3-4 dager. Det var svært beskjedent og jeg følte meg ikke særlig syk. Kjentes ut som en liten anelse forkjølelse...

Har også mindre matlyst enn vanlig, men jeg har tenkt at dette skyldes forelskelsen og nå kjærlighetssorg. For etter sexen var rundbrenneren fornøyd og har mistet interessen. =(

Men nå har jeg blitt skikkelig redd for at jeg er smittet med både hiv og kjønnssykdommer! Hva er sjansen for det? Mannen er fullstendig heteroseksuell, og har ikke vært på noen sexreiser, det er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369043-kj%C3%B8nnsykdommer-og-hiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...