Gjest gidde Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 hei,jeg er sykepleier, og ønsker å bli jordmor. Kan dere fortelle meg hvor jeg bør henvende meg, og hva som kreves for å komme inn? Jeg har vært skpl.siden 95,og jobbet i tre år ved sykehus. Kan dere også fortelle litt om ulemper og fordeler ved yrket? Hva er det verste som kan skje i arbeidet, og er det mye trist? Hva med ansvaret+ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36907-vil-bli-jordmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…