Gjest uerfaren med p-piller Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har et kanskje dumt spørsmål, men er uerfaren ang dette. Jeg går på p-piller og har hatt en pillefri uke nå, begynte med nytt brett i dag. Det står jo at man ikke kan bli gravid i den pillefrie uken hvis man følger bruksanvisningen, det har jeg gjort. Jeg forstår ikke helt logikken for at man ikke blir gravid den pillefrie uken, men hvis det står så får jeg bare stole på det. Jeg tok den nye p-pillen i dag ca kl 14, men normalt pleier jeg å ta den rundt kl 08. Det står også at man må være nøye med å ta pillen til det samme tidspunktet, men det har jo ikke gått 12 timer over normalt tidspunkt, slik det står i pakningsvedlegget. Bør jeg ta en angrepille for å være på den sikre siden? Jeg har jo fulgt bruksanvisningen og sånn sett skulle jeg være sikker. Blir bare så usikker når jeg ikke helt forstår hvordan det virker..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369072-pillefri-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.