Gå til innhold

Gro`s markedsføring av Vagiflex

Anbefalte innlegg

Som mange andre her inne, har jeg merket meg Gro`s intense markedsføring av produktet hennes Vagiflex. Hun påstår blant annet at de gode gamle knipeøvelsene ikke er bra nok lengre og at halvparten av oss trener feil. Hun skriver bla dette i et svar til en av brukerne her:

''En undersøkelse gjort av bl.a. Kari Bø professor på Idrettshøyskolen, viste at halvparten som trener bekkenbunn, trener galt. Løsningen for dere kan være at hun bevisst og isolert trener bekkenbunnsmusklene. Den mest effektive måten å trene på er ved å bruke bekkenbunnstreneren VagiFlex som gir knipemotstand under trening.''

Hun spiller med andre ord på brukernes usikkerhet og får oss til å tro at vi har behov for nettopp dette produktet, fordi det er stor sannsynlighet for at vi trener bekkenmusklene feil uten..

Er det nadre som reagerer på denne markedsføringen fra en fagperson her inne??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369078-gros-markedsf%C3%B8ring-av-vagiflex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angret kjøp.....

Jeg er enig. Kjøpte dette produktet. Etterpå skrev jeg mail til adressen som står da jeg hadde noen spørsmål, ikke mindre enn to ganger. Fikk ingen svar og anser dette for useriøst. Tror mest på de gode gamle knipeøvelsene jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...