Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ut fra innlegg på ulike forum og i erotiske noveller så står det veldig bra til med størrelsen til norske menn. Nå er det en regel at penis skal måles fra roten og ut på oversiden, og skulle jeg tippe så er det mye slurv, eller skryt, ute og går når man skal presentere de vitale målene. Uansett - hva liker kvinner? Er det slik at størrelsen teller, jo større - jo bedre? Eller foretrekker kvinner heller en normal en i str 15-18 cm?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369101-penis-st%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

3

• Bookworm

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg trives best med en som er rundt gjennomsnittet. Og ja, jeg har vært bortpå en som var godt over også, rundt 23 cm og det var egentlig alt for mye. Hva skal man med så mye når 1/3 ikke kommer inn liksom!?

Tykkelsen har mye mer å si enn lengden.

"For mye og for lite er akkurat like ille", det gjelder også peniser.

Er man innenfor det såkalte normalområdet hva lengde og tykkelse angår, så vil nok det være det kvinner flest foretrekker - så lenge mannen bak penisen vet hva han driver med.

Er penisen veldig, veldig liten, blir sexen svært alternativ. Er penisen veldig, veldig stor, blir sexen svært alternativ. Så - på midten er det beste. :-)

Gjest Monicaen

Jeg må være dypere enn Lillemus, ser jeg. For min manns penis er 22 cm, og han får inn hele... Men det er slik at vagina strekker seg når kvinnen er opphisset. Så jeg kan få smerter hvis han er støter for hardt før jeg er blitt skikkelig kåt. Sånn sett hadde det vært enklere om penisen hans var noen cm kortere.

Når det gjelder tykkelse, er jeg enig med Lillemus. Tykkelsen har større betydning. Jeg liker ikke for tykke peniser. Da blir friksjonen for stor og jeg blir sår.

Annonse

Jeg trives best med en som er rundt gjennomsnittet. Og ja, jeg har vært bortpå en som var godt over også, rundt 23 cm og det var egentlig alt for mye. Hva skal man med så mye når 1/3 ikke kommer inn liksom!?

Tykkelsen har mye mer å si enn lengden.

Jeg regner med at de fleste kvinner en eller annen gang i livet fantaserer om å ha seg med en STOR en, eller? Og jeg tipper en kvinne hadde blitt mer positivt overrasket dersom den utvalgte hadde en på 20 enn en på 12?

Jeg regner med at de fleste kvinner en eller annen gang i livet fantaserer om å ha seg med en STOR en, eller? Og jeg tipper en kvinne hadde blitt mer positivt overrasket dersom den utvalgte hadde en på 20 enn en på 12?

''Og jeg tipper en kvinne hadde blitt mer positivt overrasket dersom den utvalgte hadde en på 20 enn en på 12?''

*hehe* Joda. :o) Men jeg har i alle fall erfart at jeg har det utrolig mye bedre seksuelt med en mann jeg elsker dypt og inderlig, som er gjennomsnittlig utrustet og ikke hadde voldsomt mye erfaring enn med en jeg ikke hadde følelser for, men som var godt over gjennomsnittet og hadde _mye_ erfaring og teknikk.

Så det er mange faktorer som spiller inn her, penisstørrelsen er faktisk av de mindre viktige så fremt den er innenfor normalen. :o)

Gjest Ikke lillemus men anonymus

Jeg må være dypere enn Lillemus, ser jeg. For min manns penis er 22 cm, og han får inn hele... Men det er slik at vagina strekker seg når kvinnen er opphisset. Så jeg kan få smerter hvis han er støter for hardt før jeg er blitt skikkelig kåt. Sånn sett hadde det vært enklere om penisen hans var noen cm kortere.

Når det gjelder tykkelse, er jeg enig med Lillemus. Tykkelsen har større betydning. Jeg liker ikke for tykke peniser. Da blir friksjonen for stor og jeg blir sår.

''Jeg må være dypere enn Lillemus, ser jeg'' Derfor nicket altså... ;-)

Gjest segunda

Nå tror jeg ikke norske menn har større peniser enn andre nord-europeere, og de har gjennomsnittlig større enn asiatiske menn og mindre enn afrikanere.

Det er greit å fantasere om store peniser, men i virkeligheten har størrelsen lite å si. Det er mannen som styrer den (rompa som driver'n) som er viktig.

Gjest Monicaen

Nå tror jeg ikke norske menn har større peniser enn andre nord-europeere, og de har gjennomsnittlig større enn asiatiske menn og mindre enn afrikanere.

Det er greit å fantasere om store peniser, men i virkeligheten har størrelsen lite å si. Det er mannen som styrer den (rompa som driver'n) som er viktig.

Nuvel... Det er ikke rompa hans som styrer penisen når han ligger i ro på ryggen.

Annonse

Gjest Søndags

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/06/15/468984.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...