Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

3

• Bookworm

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

"og også erfart den selv"

ja da må det jo være sant mener du?

''"og også erfart den selv"

ja da må det jo være sant mener du?''

Jeg har f eks erfart at menn med ø i fornavnet sitt ikke er så gode elskere som menn uten ø. Jeg tror det må være en allmenngyldig regel, eller hva? ;-)

Gjest Søndags

Dette er tull. Jeg har sett andre artikler om den forskjellen, og også erfart den selv. Jeg ser ingenting rasistisk i det.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.2602346

"Men i Korea ser det ut til at menn i gjennomsnitt har en litt kortere penis enn andre land. I Frankrike, derimot, finner man de lengste penisene med en gjennomsnittslengde på 16 centimeter"

Annonse

Gjest Søndags

Dette er tull. Jeg har sett andre artikler om den forskjellen, og også erfart den selv. Jeg ser ingenting rasistisk i det.

"Det er en myte at menn av afrikansk avstamning har lengre penis. Riktig nok er afrikanske menns peniser noe lengre i slapp tilstand, men til gjengjeld vokser de noe mindre ved ereksjon."

skrevet av

Peder Kjøs er spesialist i klinisk voksenpsykologi og driver egen praksis i Asker."

Kanskje du tok feil Segunda? :-)

Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?

''Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?''

Øh - ja... Det er selvfølgelig best om han er aktiv og med også når han ligger på ryggen, men det hender han ligger helt i ro innimellom. Ikke noe uvanlig i det vil jeg tro.

Gjest segunda

''Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?''

Øh - ja... Det er selvfølgelig best om han er aktiv og med også når han ligger på ryggen, men det hender han ligger helt i ro innimellom. Ikke noe uvanlig i det vil jeg tro.

Sexuallivet ditt og ditt liv forøvrig er neppe gjennomsnittlig, eller hva tror du?

Annonse

Gjest segunda

''"og også erfart den selv"

ja da må det jo være sant mener du?''

Jeg har f eks erfart at menn med ø i fornavnet sitt ikke er så gode elskere som menn uten ø. Jeg tror det må være en allmenngyldig regel, eller hva? ;-)

Du er aldeles utrolig morsom. Synes ikke du det selv?

Det er forskjell på grupper og det er naivt å tro noe annet.

Gjest Søndags

Du er aldeles utrolig morsom. Synes ikke du det selv?

Det er forskjell på grupper og det er naivt å tro noe annet.

Når du svarer slik du gjør at de du har ligget har ikke hatt liten penis så legger du vel litt opp til det synes jeg :-)

Fakta her er slik artiklene jeg viste deg. Fordi om du har dine private erfaringer så er det fint og flott for deg, men ikke noe som nødvendigvis er fakta vet du :-)

Gjest Søndags

Nei det er ikke en myte at forskjellige etniske grupper har mye forskjellig. Du kan le så mye du vil, men denne propagandaen med at vi er ''''heeelt like unntatt hudfarge''' er noe av det mest rastistiksk som finnes.

"Nei det er ikke en myte at forskjellige etniske grupper har mye forskjellig. Du kan le så mye du vil, men denne propagandaen med at vi er

heeelt like unntatt hudfarge''' er noe av det mest rastistiksk som "

Har jeg nevnt det? Jeg snakker om penisstr. gitt deg ulike artikler og linker, jeg har ikke snakket om at vi alle er like i absolutt alt. Hold deg til temaet?

Gjest segunda

Når du svarer slik du gjør at de du har ligget har ikke hatt liten penis så legger du vel litt opp til det synes jeg :-)

Fakta her er slik artiklene jeg viste deg. Fordi om du har dine private erfaringer så er det fint og flott for deg, men ikke noe som nødvendigvis er fakta vet du :-)

Det er mange andre artikler som viser det motsatte, men jeg gidder ikke lete. Det har ikke noe med mine erfaringer å gjøre.

Å sammnenligen dette med ø i navnet sitt når ø er en bokstav som bare eksisterer i norsk er først og fremst morsomt eller hva tenker du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...