Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

"Nei det er ikke en myte at forskjellige etniske grupper har mye forskjellig. Du kan le så mye du vil, men denne propagandaen med at vi er

heeelt like unntatt hudfarge''' er noe av det mest rastistiksk som "

Har jeg nevnt det? Jeg snakker om penisstr. gitt deg ulike artikler og linker, jeg har ikke snakket om at vi alle er like i absolutt alt. Hold deg til temaet?

Ja jeg holder meg til tema og jeg fremholder at det er forskjell på raser som ikke denne artikkelen aksepterer. Derfor finner jeg denne artikelen rasistisk.

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

3

• Bookworm

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Søndags

Det er mange andre artikler som viser det motsatte, men jeg gidder ikke lete. Det har ikke noe med mine erfaringer å gjøre.

Å sammnenligen dette med ø i navnet sitt når ø er en bokstav som bare eksisterer i norsk er først og fremst morsomt eller hva tenker du.

Det var ikke jeg som skrev det innlegget, men synes absolutt det var morsomt siden du på mange måter la opp til det selv.

Back up påstandene dine før du slenger rundt deg med "bedrevitenhet" og påstår at det ER slik for det VET du.

Gjest segunda

Det var ikke jeg som skrev det innlegget, men synes absolutt det var morsomt siden du på mange måter la opp til det selv.

Back up påstandene dine før du slenger rundt deg med "bedrevitenhet" og påstår at det ER slik for det VET du.

Jeg gidder ikke diskutere på denne måten og ferdig med det. Min erfaring er at det er forskjell på raser og så kan du lete etter artikler i populæritistiske medier som du bare vil. Jeg orker ikke det planet selv.

Gjest Søndags

Ja jeg holder meg til tema og jeg fremholder at det er forskjell på raser som ikke denne artikkelen aksepterer. Derfor finner jeg denne artikelen rasistisk.

Hvilken, har gitt deg flere. Jeg har ikke skrevet noen av dem jeg skjønner du så hvorvidt du finner noen av dem rasistisk eller ikke er jo uvesentlig når vi diskuterer at du påstår mørkhudete har større penis.

Men skal vi snakke om hva som er rasistisk, så kan du lese boken jeg referer til aller først i tråden. Der ser du hvor myten kommer fra, hva det handler om.

Gjest Søndags

Jeg gidder ikke diskutere på denne måten og ferdig med det. Min erfaring er at det er forskjell på raser og så kan du lete etter artikler i populæritistiske medier som du bare vil. Jeg orker ikke det planet selv.

Hehehe, går gjerne slik når du har null stoff å komme med men slenger rundt deg med din kunnskapsløshet, da er det best å si at alle andre er så teite og uvitende :-)

Annonse

Jeg synes det er rart å se at man i 2011 snakker om raser i forbindelse med mennesker..

Gjest Søndags

Og er det statsistisk tolkbart?

Nå må vi holde oss til temaet.

du skriver:

"Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?"

Hvorpå jeg svarer at jeg har så absolutt ridd en mann som ligger i sengen.

Statistisk tolkbart? Hva da? Å ri en mann som ligger på ryggen?

Jeg synes det er rart å se at man i 2011 snakker om raser i forbindelse med mennesker..

''Jeg synes det er rart å se at man i 2011 snakker om raser i forbindelse med mennesker..''

Er det selve ordet "raser" du reagerer på (og synes skulle byttes ut med avstamning eller noe sånt) eller begrepet?

Gjest segunda

Hvilken, har gitt deg flere. Jeg har ikke skrevet noen av dem jeg skjønner du så hvorvidt du finner noen av dem rasistisk eller ikke er jo uvesentlig når vi diskuterer at du påstår mørkhudete har større penis.

Men skal vi snakke om hva som er rasistisk, så kan du lese boken jeg referer til aller først i tråden. Der ser du hvor myten kommer fra, hva det handler om.

Jeg har overhodet ikke fremholdet at mørkhudete har større penis, tvertimot hvis du leser det jeg skriver.

Jeg fremholder at det er forskjell på raser og alt annet er rasistisk å påstå. Da snevrer jeg det ikke inn til detaljer som penisstørrelser.

Annonse

Gjest segunda

Nå må vi holde oss til temaet.

du skriver:

"Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?"

Hvorpå jeg svarer at jeg har så absolutt ridd en mann som ligger i sengen.

Statistisk tolkbart? Hva da? Å ri en mann som ligger på ryggen?

ditt, mitt eller Lillemus sitt sexualliv er neppe statistisk tolkbart eller representativt for alle andre. Det kunne Lillemus gjerne tenkt på noen ganger.

Gjest Søndags

ditt, mitt eller Lillemus sitt sexualliv er neppe statistisk tolkbart eller representativt for alle andre. Det kunne Lillemus gjerne tenkt på noen ganger.

Vi snakket om å ri en mann som ligger på rygg? Og så begynner du med om det er statistisk tolkbart? Les spørsmålene før du svarer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...