Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

3

• Bookworm

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?

Segunda: ''Jeg har aldri vært sammen med en mann som greier å ligge i ro på ryggen. Har du?''

Lillemus:''Øh - ja... Det er selvfølgelig best om han er aktiv og med også når han ligger på ryggen, men det hender han ligger helt i ro innimellom. Ikke noe uvanlig i det vil jeg tro.''

Segunda: ''Sexuallivet ditt og ditt liv forøvrig er neppe gjennomsnittlig, eller hva tror du?''

Så Segunda, du tror at kun ditt seksualliv er gjennomsnittlig da eller? Din mening var visst den eneste som gjaldt her.

Du er aldeles utrolig morsom. Synes ikke du det selv?

Det er forskjell på grupper og det er naivt å tro noe annet.

Du må skille snørr og barter! Jeg sier ikke at det ikke kan være forskjell på grupper, men at du må slutte å legge til grunn at "fordi jeg har erfart dette med min tross alt begrensede erfaring som ikke er utført etter vitenskapelige prinsipper, så legger jeg automatisk til grunn at det alltid er slik."

Det er noe du gjør veldig ofte, og i saker av svært ulikt innhold, men det er mulig at dette bare skyldes formuleringsproblemer fordi du ikke er norsk, og jeg burde derfor kanskje la tvilen komme deg til gode.

Gjest segunda

Du må skille snørr og barter! Jeg sier ikke at det ikke kan være forskjell på grupper, men at du må slutte å legge til grunn at "fordi jeg har erfart dette med min tross alt begrensede erfaring som ikke er utført etter vitenskapelige prinsipper, så legger jeg automatisk til grunn at det alltid er slik."

Det er noe du gjør veldig ofte, og i saker av svært ulikt innhold, men det er mulig at dette bare skyldes formuleringsproblemer fordi du ikke er norsk, og jeg burde derfor kanskje la tvilen komme deg til gode.

Jeg har ingen formuleringsproblemer på norsk, men jeg er vant til at det er en selvfølge å fremholde sine meninger uten å si samtidig at det finnes andre meninger. Det plager aldri noen i RL så dolere må være følsom gruppe uansett om de har ø i navnet sitt eller ikke.

Jeg har lest en del artikler om forskjellig størrelse på kjønnsorganger. Ikke bare peniser, men også vaginaer. Det er naivt å tro at kroppsstørrelse er forskjellig, og ikke kroppsdeler.

Faktisk har mitt sexualliv vært best med menn fra Østen, både Midt-Østen og det fjerne Østen. De er som regel mindre enn europere av størrelse.

Annonse

Gjest Onsdagsnatt

ditt, mitt eller Lillemus sitt sexualliv er neppe statistisk tolkbart eller representativt for alle andre. Det kunne Lillemus gjerne tenkt på noen ganger.

"ditt, mitt eller Lillemus sitt sexualliv er neppe statistisk tolkbart eller representativt for alle andre. Det kunne Lillemus gjerne tenkt på noen ganger"

Jeg skjønner ikke hva du mener med et statistisk tolkbart sexualliv?

Det kunne lillemus tenkt på noen ganger? Det er jo det du gjør hele tiden omtrent i hver diskusjon du er i?

Gjest Onsdagsnatt

Jeg har ingen formuleringsproblemer på norsk, men jeg er vant til at det er en selvfølge å fremholde sine meninger uten å si samtidig at det finnes andre meninger. Det plager aldri noen i RL så dolere må være følsom gruppe uansett om de har ø i navnet sitt eller ikke.

Jeg har lest en del artikler om forskjellig størrelse på kjønnsorganger. Ikke bare peniser, men også vaginaer. Det er naivt å tro at kroppsstørrelse er forskjellig, og ikke kroppsdeler.

Faktisk har mitt sexualliv vært best med menn fra Østen, både Midt-Østen og det fjerne Østen. De er som regel mindre enn europere av størrelse.

"Jeg har ingen formuleringsproblemer på norsk, " Men det må vel kanskje mottakerne bestemme? Kanskje det går bedre i RL enn på nett, for jeg synes ikke alltid det du skriver henger på greip, og da mener jeg ikke meningene dine men kanskje mer hvordan du formulerer dem om du skjønner? Men slik er det jo for mange da, ofte enklere å gjøre seg forstått muntlig.

Gjest segunda

"Jeg har ingen formuleringsproblemer på norsk, " Men det må vel kanskje mottakerne bestemme? Kanskje det går bedre i RL enn på nett, for jeg synes ikke alltid det du skriver henger på greip, og da mener jeg ikke meningene dine men kanskje mer hvordan du formulerer dem om du skjønner? Men slik er det jo for mange da, ofte enklere å gjøre seg forstått muntlig.

Jeg jobber med å skrive dagen lang og har ingen formuleringsproblemer på norsk. Jeg bryr meg også veldig lite om hva du eller andre måtte mene om meg.

Gjest segunda

"ditt, mitt eller Lillemus sitt sexualliv er neppe statistisk tolkbart eller representativt for alle andre. Det kunne Lillemus gjerne tenkt på noen ganger"

Jeg skjønner ikke hva du mener med et statistisk tolkbart sexualliv?

Det kunne lillemus tenkt på noen ganger? Det er jo det du gjør hele tiden omtrent i hver diskusjon du er i?

Dette ble skrevet som tull, og de som ikke forstår det må ha forståelsesproblemer;-)

Hvordan i alle dager tror du det går an å ha statistisk tolkbart sexualliv...hehe

Gjest andegakk

Dette er tull. Jeg har sett andre artikler om den forskjellen, og også erfart den selv. Jeg ser ingenting rasistisk i det.

''Dette er tull. Jeg har sett andre artikler om den forskjellen, og også erfart den selv. Jeg ser ingenting rasistisk i det.''

Er det rasistisk å hevde at det er forskjell på intelligensen til ulike "raser"?

Annonse

Gjest andegakk

Det er mange andre artikler som viser det motsatte, men jeg gidder ikke lete. Det har ikke noe med mine erfaringer å gjøre.

Å sammnenligen dette med ø i navnet sitt når ø er en bokstav som bare eksisterer i norsk er først og fremst morsomt eller hva tenker du.

''Det er mange andre artikler som viser det motsatte, men jeg gidder ikke lete. ''

De artiklene finnes nok ikke da dette er rett og slett en myte.

Gjest Onsdagsnatt

Jeg jobber med å skrive dagen lang og har ingen formuleringsproblemer på norsk. Jeg bryr meg også veldig lite om hva du eller andre måtte mene om meg.

Ok, fint. Var ikke ment som noe kritikk eller noe slik, bare tenkte det kunne være en forklaring siden mange ikke alltid skjønner det du skriver :-)

Gjest Onsdagsnatt

Dette ble skrevet som tull, og de som ikke forstår det må ha forståelsesproblemer;-)

Hvordan i alle dager tror du det går an å ha statistisk tolkbart sexualliv...hehe

Nei det er jo du som påstår det så er jo liksom derfor jeg spør vet du.

Gjest segunda

''Dette er tull. Jeg har sett andre artikler om den forskjellen, og også erfart den selv. Jeg ser ingenting rasistisk i det.''

Er det rasistisk å hevde at det er forskjell på intelligensen til ulike "raser"?

Hvis du hever opp den ene rasen på bekostnad av en annen så er det rasistisk.

Det finnes mange forskjellige intelligenser (multiple intelligence) og det er intelligensforskjell på raser. Det betyr ikke at den ene rasen er mer verdt enn den andre. De som mener det er rasister.

Det er ikke kjønnsdiskriminering å si at det er forskjell på menn og kvinner.

Gjest segunda

Ok, fint. Var ikke ment som noe kritikk eller noe slik, bare tenkte det kunne være en forklaring siden mange ikke alltid skjønner det du skriver :-)

Jeg tror at det er helt andre forklaringer enn formuleringsproblemer på norsk. Kritikk kan være negativ og positiv. Jeg har blitt beskyldt for mye på dol og mye av det er reinspikka tøv. Jeg liker å 'krangle' og innrømmer det gjerne, men jeg lyver ikke. Det er norske forståelsesproblemer når det har vært påstått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...