Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha et svar av meg, så tror jeg dette er veldig individuelt. Jeg aner ikke hva jenter vil ha innerst inne, mulig de fantaserer om digre kukker slik som vi menn drømmer om deilige damer med faste og flotte bryster og rumper av kevlar fra tid til annen. Men sannheten er at hvis alle skulle fått det de drømmer om i fantasien, så ville nok menneskerasen sakte, men sikkert blitt utryddet. Jeg tror ikke jenter forelsker seg i pikken til mannen, slik som menn ikke forelsker seg i kroppen til jenta. Sex er myyye mere enn penislengde og faste pupper, og de som endelig innser det, menn som damer, vil nok få et mye mere spennende sexualiv på sikt. Dette er hva JEG tror. Hilsen en som er middels utrustet og stolt av det.

''Sex er myyye mere enn penislengde og faste pupper, og de som endelig innser det, menn som damer, vil nok få et mye mere spennende sexualiv på sikt. Dette er hva JEG tror.''

Jeg er helt enig med deg. :o)

Fortsetter under...

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

3

• Bookworm

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har problemer med å tenke meg at det finnes noe gjennomsnittlig sexulaliv.

''Jeg har problemer med å tenke meg at det finnes noe gjennomsnittlig sexulaliv.''

Jeg mener med det et sexualliv som innebærer sex 2-4 ganger i uka, at man holder seg til en partner (av gangen) og ikke har særlig mer kincky sex enn at man kanskje prøver seg på analsex fra tid til annen i tillegg til "vanlig" sex og oralsex. :o)

Gjest Shilapila

''Jeg har problemer med å tenke meg at det finnes noe gjennomsnittlig sexulaliv.''

Jeg mener med det et sexualliv som innebærer sex 2-4 ganger i uka, at man holder seg til en partner (av gangen) og ikke har særlig mer kincky sex enn at man kanskje prøver seg på analsex fra tid til annen i tillegg til "vanlig" sex og oralsex. :o)

Jeg har ikke sex 2 - 4 ganger i uka, har aldri analsex og har ikke samme partner fra tid til annen. Jeg tror mitt sexualliv er vanlig, men kanskje det ligger da utenom gjennomsnittet.

Jeg har aldri mer enn en partner om gangen, der kom det;-)

Jeg har ikke sex 2 - 4 ganger i uka, har aldri analsex og har ikke samme partner fra tid til annen. Jeg tror mitt sexualliv er vanlig, men kanskje det ligger da utenom gjennomsnittet.

Jeg har aldri mer enn en partner om gangen, der kom det;-)

*hehe* Ok da - for et par som lever sammen da. :o) Normalbegrepet er jo et veldig vidt begrep. :o)

Annonse

''Eller foretrekker kvinner heller en normal en i str 15-18 cm?''

Jeg tror det kommer an på mannen som eier penisen jeg... sex er sex, men hvis en har de gode og kjærlige følelsene blandet med sex'en så tror jeg det er viktigere enn centimeterne på penisen hans:-)

Ok, fint. Var ikke ment som noe kritikk eller noe slik, bare tenkte det kunne være en forklaring siden mange ikke alltid skjønner det du skriver :-)

Jeg tror ikke Segunda er i stand til å ta imot forklaringer jeg, dessuten vet vi nå at hennes erfaringer er sannheten:-)

Nå er du urettferdig og det har jeg liten sans for.

Du sier at du ikke beskylder meg for noe og går så direkte til å beskylde meg for barneskolementalitet.

det er noe galt når jeg blir beskyldt for å lyve fordi jeg skriver noe som en eller annen tror ikke kan være sant. I tillegg når en person som jeg hadde hatt litt privat kontakt med skriver at jeg har innrømmet at det ene og det andre hadde vært løgn, noe jeg aldri hadde gjort. Noe av det var bagateller, men å påstå at jeg har sagt at jeg lyver om død, sykdom og andre katastrofer gjorde vondt.

Jeg fikk plutselig støtte fra en del nå på våren når noen mente at det jeg skrev ikke kunne stemme.

Jeg har vært utsatt for grov verbal trakassering på dol og å si at det er min egen skyld er like dumt som å si at voldteksofre har skyld for voldtekter.

''Jeg har vært utsatt for grov verbal trakassering på dol og å si at det er min egen skyld er like dumt som å si at voldteksofre har skyld for voldtekter.''

Åh *klasker meg i panna* - er du der igjen nå?

Gjest Segunda

''Jeg har vært utsatt for grov verbal trakassering på dol og å si at det er min egen skyld er like dumt som å si at voldteksofre har skyld for voldtekter.''

Åh *klasker meg i panna* - er du der igjen nå?

Ja tenk jeg er her nå. Hyggelig å se deg også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...