Ikke enkelt Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hei ! Når man er 28 år og ENNÅ jomfru så får man ofte høre at det må være noe med selvtilliten. selvtillit er jo ikke noe man får sånn vips.. det er jo noe man må bygge opp. Hva er formelen til god selvtillit ? Hvis man ikke har hatt det på 10- 15 år, er det da i det hele tatt noen sjangse å få noe god selvtillit ? Hva er god selvtillit ?? Undrer.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36911-selvtillit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erik Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 "Hva er formelen til god selvtillit ?" Et godt sprørsmål som det er vanskelig å svare på. Det handler ihvertfall om to ting: a) sprenge grenser og ta vare på seg selv. a) Har selv en selvtillit som varierer fra område til område. Før hadde jeg store problemer med å uttale meg i store forsamlinger. Det har jeg fortsatt til en viss grad (noe jeg regner med alle har), men det har blitt mye bedre etter at jeg bevisst tvang meg til å holde flere presentasjoner i stadig større forsamlinger. Gjør med andre ord ting som du i utgangspunktet ikke tør å gjøre. Det er særdeles viktig å trene, helst mye av både styrke og utholdenhet. Det gir en direkte effekt av sterkere psyke og ergo bedre selvtillit. Dessuten får man et bedre utseende (friskere ansikt, mer muskler, bedre kroppsholdning) og utstråling av det. Skaff deg et medlemsskap på et treningsstudio og få instruktørene til å sette opp et program til deg og å følge deg opp (det er nødvendig slik at du ikke dabber av når du helt uunngåelig blir lei etter en stund). Dra til fysioterapeut og få en ryggmassasje etter trening. I tillegg dreier det seg om å stelle pent med seg selv, dvs hele tiden ha en optimal hygiene og gå i meget stilige klær og sko. Dra på House of Singles, legg igjen en god del tusenlapper og la ekspeditrisene kle deg opp. Var dristig og kjøp det de råder deg å kjøpe. Dra hos en ekslusiv frisør og be dem klippe deg kul og attraktiv og la dem gjøre som de vil selv om du ikke liker det de gjør der og da. Gode frisører vet hvordan du bør ha håret. Kjøp de dyre hårproduktene de anbefaler deg å kjøpe. Dette koster penger men det er uten tvil verdt det. Kjøp ansiktskremer, noe som frisker opp utseendet ytterligere. Det hersker ingen tvil om at alt dette hjelper på. Selv om du skulle være en antimaterialistisk hippie som har grunnleggende motforestillinger mot alt under så skal du bite i det sure eplet og bare gjennomføre alt som står der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36911-selvtillit/#findComment-140779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 God selvtillit har du når du er glad i deg selv og kroppen din. Når du tør stå fram som deg selv og er stolt av det. Det var for øvrig bra råd fra Erik, selv om hans formel høres ganske dyr ut. Det er en ubetinget fordel at man tar godt vare på kroppen sin og gjør det beste av uteseende. Hans forslag om å overvinne og gå på det vi er mest engstelige for gir også en masse selvtillit, som igjen gir positiv utstråling, som igjen kommer deg til gode når du møter kvinner. Men jeg vil tillegge at det er en fordel også å ha litt åndelig ballast, at du er engasjert og har et noenlunde reflektert forhold til omverden. At du har dannet deg dine egne meninger og kan argumentere for dem, er viktig, spesielt om du leter etter en kvinne som også skal gi deg en intellektuell match. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36911-selvtillit/#findComment-141157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.