Gå til innhold

Inngrodde hår - et kjempeproblem!!

Anbefalte innlegg

Gjest epilering

Dette begynner for meg og bli veldog problematisk! Og jeg er virkelig deppa om dagen!

Jeg har alltid hatt ganske mørke kroppshår og da jeg var gravid for 10 år siden, ble alt mye v ærre... jeg begynte da og barbere med høvel, både legger, lår og bikinikanten. Med den voksende magen, ble bikinikanten veldig stor etterhvert, i og med at ejg ikke så så godt over magen... og høvelen ble dratt over større område!!

De siste årene har jeg brukt epilator og voksing. En gang i året, før sommerferien går jeg til klinikk og vokser.

Problemet mitt er at jeg har veldig masse inngrodde hår som ser ut som brune og røde kviser - når disse klemmes på får jeg tak i håret og det er som regel veldig langt eller at det ligger dobbet, og to hår i samme hårsekk liksom... Det er hardt og stivt hår som vokser ut. Spesielt etter epileringen skjer dette, er litt bedre etter voks i klinikk. Men dette blir for dyrt i lengden, desverre, så kan ikke gjøre det en gang i mnd. Håret vokser fort ut igjen og, ca 2-3 uker så er det langt igjen.

En annen ting er at nå når det begynner og bli kaldt i været og hvis jeg fryser, så gjør det vondt på bena mine der jeg har barbert...

Jeg er så lei meg, og lurer på om noen har gode tips til meg? Dette er rett og slett grusomt! Jeg orker jo hverken og vise meg eller la min mann ta på meg når det er slik... og det tærer på forholdet!

PLEASE hjelp meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369123-inngrodde-h%C3%A5r-et-kjempeproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...